مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در آستانه وضعیت قرمز قرارگرفت.
دو بازیکن عراقی در آستانه پیوستن به تیم‌هایی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
یکی از ستاره‌های لیگ بیست‌و دوم به زودی به تهران بازمی‌گردد.
حاج علی اکبری ضمن اشاره به اینکه در آستانه سالروز عید غدیر قرار داریم، گفت: پیامبر (ص) همه اسلام را در سیمای علی ابن ابیطالب (ع) به بشریت هدیه کرد.
آکسیوس در خبری فوری اعلام کرد که واشنگتن در حال مذاکره با تهران برای عدم غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد در ازای آزاد کردن بخشی از وجوه توقیف شده‌اش است.
در آستانه نشست پیش روی شورای حکام احتمالا به زودی گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این موارد در گزارش مذکور به صورت مکتوب درج شود. مدیرکل آژانس در تازه‌‌‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در آستانه آغاز امتحانات دانش‌آموزان هشدارهایی را در خصوص فعالیت سودجویان سایبری به بهانه فروش سوالات امتحان و … ارائه کرد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۵۷ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول و در مرز پاکی قرار دارد.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
نایب رئیس کمیسیون فرنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:نتظار ما برای نوروز این است که زیباسازی شهر برای سال نو به بهترین شکل انجام شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز شنبه ششم اسفند ماه توضیحاتی داد.
مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت سیزدهم تسریع در احداث قطار سریع‌السیر تهران – مشهد را به‌عنوان خدمتی ماندگار پیگری کند.
«عزیزبک آمانوف» هافبک ازبکستانی در آستانه جدایی از تیم استقلال تهران است.
شاخص بورس تهران در معاملات اخیر خود نشان داده بود که تمایل زیادی به شکستن مقاومت تاریخی یک میلیون و 600 هزار واحدی دارد. این اتفاق در جریان روزهای اخیر رخ داده است.
شهردار منطقه ۵ تهران از در آستانه پلمب قرار گرفتن مرکز تجاری–اداری «ب» واقع در ضلع شمال غرب پونک در منطقه ۵ تهران به‌دلیل ناایمن بودن خبر داد.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
با نزدیک شدن بازی های جام جهانی و اعزام تیم ملی فوتبال به قطرحال و هوای شهرتهران در آستانه جام جهانی۲۰۲۲ رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۰ قرار گرفته و هوای تهران در آستانه آلودگی است.
ممکن است به دلیل مشکلات سفارت اسپانیا در تهران، سفر تیم ملی کشتی امید به مسابقات جهانی 2022 لغو شود.
تاریخ دربی تهران؛ در آستانه جام جهانی قطر!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ