احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از کنار گذاشته شدن ماریو بالوتلی از تیم سیون، احتمال حضور این بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان مطرح شده است.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است اما این صدرنشینی تنها دلیل امیدواری شاگردان یحیی به کسب جام قهرمانی نیست.
افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس همانند یحیی گل‌محمدی به کم بودن ظرفیت تماشاگران دربی واکنش منفی نشان داد.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
کمیسر اقتصادی اروپا می گوید احتمال دارد بحران بانکی تازه در آمریکا ، اتحادیه اروپا را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پس از بررسی‌های سازه ساختمان شماره ۱۵۳ و نصب دوربین‌های پایشگر مشخص شد احتمال ریزش ساختمان کم است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: پس از بررسی‌های سازه ساختمان شماره ۱۵۳ و نصب دوربین‌های پایشگر مشخص شد احتمال ریزش ساختمان کم است.
نصیری با تاکید بر اینکه نمی‌توان به طورکلی گفت که تهران در معرض سیل نیست، اظهارکرد:‌ آنچه که من در مورد احتمال کم وقوع سیل در تهران گفتم با توجه به پیش‌بینی انجام شده از سوی هواشناسی برای شهر تهران بود.
ویل ایتالیایی از احتمال هر چند کم سقوط یوونتوس به سری بی فوتبال ایتالیا خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
فقط به این دلیل که نوزاد شیرخشک غنی از آهن مصرف می‌کند، نباید تصور کنیم که تمام نیاز‌های آهن او برآورده می‌شود، زیرا آهن حاصل از شیرخشک ممکن است مانند آهن شیر مادر جذب نشود.
چهار ستاره اصلی تیم ملی مراکش در بازی با فرانسه به معنای واقعی کلمه، ضعیف و کم اثر بودند.
یکی از خبرنگاران ورزشی یونان مدعی شد شانس حضور مهدی ترابی در لیگ یونان و جدایی او از پرسپولیس کم است.
حمدبن جاسم نخست وزیر سابق قطر، در توییتی نوشت: «کشتار و تخریب منازل و اموال فلسطینیان توسط نیرو‌های اشغالگر در سرزمین اشغالی فلسطین بدون هیچ گونه واکنش یا محکومیت یا دست کم اعتراضی از سوی کشور‌های عربی یا غیرعربی این اطمینان را به من می‌دهد که جنایات اسرائیل همیشه از مجازات یا انتقاد به دور باقی می‌ماند».
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های کم و پراکنده در نواحی شمال شرق استان خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش‌های کم و پراکنده در نواحی شمال و شمال شرق استان خبر داد.
مهاجم استقلال می تواند در دیدار سوپرجام برابر نساجی، برای تیمش به میدان برود.
آن چیزی که بیشتر محتمل است، این است که مجدداً یک قطعنامه تذکرآمیز صادر شود که در آن از ایران همکاری بیشتر با آژانس درخواست شود.
این احتمال وجود دارد که شما واقعا گرسنه باشید در این صورت لطفا غذا بخورید! اما مواقعی وجود دارد که به دلیل تشنه بودن احساس می‌کنید گرسنه هستید و اغلب تمایل به خوردن غذا‌های شور را دارید.
احتمال تاثیر پساب پتروشیمی‌ در مرگ ماهیان ماهشهر بسیار کم است
وزیر دارایی فرانسه امروز یکشنبه گفت که فشار بر انرژی در این کشور موجب بار بدهی اضافی 12 میلیارد یورویی می‌شود.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ