قرار است که پیر لوئیجی کولینا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رنجروور Carmel ادیشن، که اساساً با همان بودجه رولزرویس کولینان در دسترس است، به رنگ سفید براق و دارای ذرات ریز شیشه‌ای سفید است. مدل SV Carmel Edition بر روی چرخ‌های فورج کاری شده عظیم ۲۳ اینچی قرار دارد.
ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت "اکسپرسو لایو" سهام شرکت "کوفینا مدیا" را بخرد. این گروه رسانه‌ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه "ال کوریو دامانیا" را به عهده دارد.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
مهدی تاج قرار است فردا در دوحه نشستی با کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا داشته باشد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
مهدی تاج و پیرلوییجی کولینا روز گذشته درباره ورود سیستم کمک داوری ویدیویی به فوتبال ایران گفتگو کردند.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
در گزارش "شورای مردمی امنیت عمومی و حقوق کیفریِ" مکزیک، ۵۰ شهرِ دنیا با بالاترین آمار ارتکاب جرم و جنایت در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۲ بررسی و مشخص شده است که شهر کولیما در ایالت کولیما واقع در مرکز غرب این کشور به عنوان مرگبارترین شهر جهان در این سال معرفی شده است.
همچنین شهر کولیما با وقوع ۱۸۱.۹۴ قتل به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۲ به عنوان پرجنایت‌ترین شهر جهان ثبت شد و در رتبه اول قرار گرفت.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
کولونا در ادامه مداخله‌های فرانسه و سایر کشورهای اروپایی در امور داخلی کشورمان مدعی شد: این ایران است که از طریق بازداشت اتباع فرانسوی سیاست‌های بدی را دنبال می‌کند.
مارسینیاک می‌گوید از همان روزهای نخست آغاز جام جهانی می‌دانست که قضاوت فینال این رقابت‌ها را برعهده خواهد گرفت.
واکنش‌ها به تصمیم‌های بحث برانگیز ژیمون مارسینیاک، داور بازی فینال جام جهانی 2022، همچنان ادامه دارد.
کولینا: VAR فغانی را به اشتباه انداخت
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
ستاره داوری ایران همچنان در دوحه حضور دارد، شاید کولینا او را برای بازی بزرگ روز جمعه بین هلند و آرژانتین نگه داشته است.
پیرلوییجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا، می‌گوید تصمیم افزایش زمان اضافه به درخواست هواداران بوده است.
جام جهانی ۲۰۲۲ تا به اینجا از حیث وقت‌های اضافه منحصربه‌فرد و رکورددار است. پیر لوئیجی کولینا در این مورد توضیح داد.
رییس کمیته داوران فیفا اعلام 24 دقیقه وقت اضافه برای دو نیمه ایران و انگلیس را تایید کرد.
کولینا رئیس کمیته داوران فیفا درباره قوانین سفت و سخت داوری در قطر و همچنین برخی تکنولوژی های جدید در جام جهانی صحبت کرده است.
در گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان و خانم کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در خصوص آخرین تحولات مناسبات دو جانبه و مذاکرات لغو تحریم‌ها تبادل نظر بعمل آمد.
پیرلوئیجی کولینا، رییس کمیته داوران فیفا، از داوران حاضر در جام جهانی خواست که به سیستم کمک داور ویدیویی به عنوان آخرین گزینه نگاه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ