هادی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم پرسپولیس چند سالی است عهده‌دار هدایت تیم‌های پایه آکادمی کیا در لیگ برتر تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
اخیرا فروشنده‌ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن‌های تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد در میان آن‌ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد دیده می‌شود.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
حدود ۲۰۰ خوشه ستاره‌ای عظیم در منطقه‌ای پر از گرد و غبار با وسعت حدود ۵۰۰۰ سال نوری(تنها پنج درصد قطر کهکشان راه شیری) زندگی می‌کنند، با این حال، مقدار گاز در این منطقه کوچک برابر با کل گاز موجود در کهکشان راه شیری است.
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امروز در هتل المپیک گرد هم آمدند تا اولین اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی برگزار شود.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
وزش شدید گرد وغبار در ۱۵ اسفند، شهر اردبیل را با وضعیت بحرانی روبرو کرد. وسعت دید در این شهر به قدری بود که معابر و ساختمان‌های شهر به سختی دیده می‌شد. در ادامه تصاویر ارسالی یکی از مخاطبان را از این وضعیت بحرانی می‌بینید:
بزرگترین نمایشگاه الکترونیک جهان، CES ۲۰۲۳ که در لاس وگاس آمریکا برپا شده است، غول‌های فناوری را گرد هم آورد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ