ورزشگاه پیر آزادی اگرچه تحت بازسازی است اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها این ورزشگاه به دوران خوب خود برگردد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.
خشک شدن تالاب هورالعظیم بعید نیست؛ زمانی که آب به تالاب نرسد و تبخیر زیاد وجود داشته باشد، خطر خشک شدن تالاب وجود دارد، اما خطر‌های بالاتر از خشکی تالاب نیز داریم که شامل تبدیل زمین‌ها به کانون‌های ریزگرد، دخل و تصرف در بخش‌های خشک تالاب، آتش‌سوزی و آلودگی هوا و خطراتی است که برای زیست‌مندان ایجاد می‌شود و از این بابت نگران هستیم.
جوهر نمک یکی از محلول‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به از بین بردن شوره و رسوبات کولر کند. برای استفاده از آن کافیست جوهر نمک را در قسمت‌های شوره دار بریزید و با استفاده از یک برس سیمی یا فرچه، تمام بخش‌های کولر را تمیز کنید تا رسوب گیری کولر انجام شود.
در پی قطعی آب در بخش‌های زیادی از شهر کرمان مدیر امور آب و فاضلاب کرمان ضمن عذرخواهی از مردم گفت: زمانی که با موج گرما مواجه و با پیک مصرف آب روبه‌رو می‌شویم، این مشکل در نقاط زیادی از شهر به چشم می‌خورد.
پس از فتح خرمشهر و غنایم زیادی که نصیب ایران شد، موضوع راهبرد آینده مطرح شد. با توجه به اینکه صدامیان هنوز بخش‌هایی از کشور را در دست داشتند، پایان جنگ امکان نداشت. در برهه‌ای امام (ره) تصمیم گرفتند برای پیدا کردن دست بالا بدون اینکه ایران وارد شهر‌های عراق شود، مناطقی از عراق را اشغال کند. موضوع پرداخت غرامت کاملا شایعه بود و جدی نبود، اتفاقا زمانی که مطرح می‌شد برای روحیه رزمندگان ایرانی مشکل ایجاد می‌کرد
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه و همچنین بخش‌های زیادی از سوریه را به لرزه درآورد.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
جنگل‌خواران بخش‌های زیادی از جنگل‌های هیرکانی را از بین بردند.
کارشناس انرژی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است از پنجم فوریه صادرات گاز روسیه به اروپا به طور کامل قطع شود. این اقدام قطعاً اروپا را با کمبود و مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. اثرات این کمبود در بخش‌های مختلف از جمله تجاری، خانگی و... مشهود است.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) تصاویر ماهواره‌ای از طوفان ایان را در حالی که بر فراز کوبا در حال حرکت بود و به سمت فلوریدا می‌رفت، منتشر کرد. طوفان شدید و بارش باران بخش‌های زیادی از کوبا را درنوردید و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.
سید حسن خمینی گفت: پرونده‌های بسته‌ای در جمهوری اسلامی هست و بخشی از آن در اختیار ما است، باید به عنوان یک عنصر مبیّن در این فضا در معرض عموم قرار بگیرد. طبیعتا یکی از بخش‌های آن انتشار اسناد است. بخش‌های زیادی از اسناد ما بسته بوده و ان شاء الله بنا داریم در آینده اسناد را باز کنیم. این اسناد باز شده خیلی از نقد‌ها را پاسخ می‌دهد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پیامی ویدیویی گفت که از نخستین روز ماه میلادی جاری، نیرو‌های کی‌یف «ده‌ها منطقه مسکونی را آزاد» کرده و ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از خاک خود را در شرق و جنوب این کشور، از کنترل روسیه خارج کرده‌اند.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.
«بازی تردید» به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا محمودی به بخش نیمه نهایی فیلم کوتاه مستقل جشنواره جهانی کن سال ۲۰۲۱ که جزو بخش‌های تخصصی و مستقل نخل طلای جشواره کن است، راه پیدا کرد. در این جشنواره که تعداد زیادی فیلم از کشورهای مختلف حضور داشتند به بخش منتخب جشنواره جهانی کن راه پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ