باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه یوونتوس برای جذب ستاره رقیب تاریخی خود وارد رقابت با منچستریونایتد شده است.
بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد آغاز شود تا تیم‌ها پس از سپری‌کردن دوران آماده‌سازی دوباره وارد رقابت‌های اصلی شوند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
جوادی حصار گفت: بهزاد نبوی به‌عنوان بزرگتر آن مجموعه و مورد احترام همه‌ی دوستان فقط دوره‌شان تمام شده بود. دوستان همه از ایشان خواهش کردند و فعلا هم هستند. اگر ایشان در جبهه بمانند، بعید می‌دانم کس دیگری بخواهد ریاست جبهه را قبول کند.
شاید شما هم مردانی را بشناسید که با وجود افزایش سن، به نظر می‌رسد که پوستشان تغییر خاصی نمی‌کند یا انگار جوان‌تر هم می‌شود! اما چرا چنین چیزی را در میان زنان مشاهده نمی‌کنیم؟
پوست زنان به‌دلیل تفاوت‌های هورمونی و زیست‌شناختی، اساسا روند پیری متفاوتی نسبت به پوست مردان دارد. پوست زنان ذاتا نازک‌تر است، قابلیت ارتجاعی یا کشسانی کمتری دارد و درنتیجه بیشتر در معرض ابتلا به چین‌وچروک‌های پوستی و افتادگی پوست قرار می‌گیرد.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
می‌دانیم همه میوه‌ها وقتی می‌رسند آسان‌گیر می‌شوند و خود به خود از شاخه می‌افتند. ولی بعضی میوه‌های آفت‌زده، به‌خاطر آفت درون‌شان، پیوسته به درخت آویزان می‌مانند و سال‌ها از شیره درخت تغذیه می‌کنند.
به نظر می رسد که پایان پل پوگبا در یوونتوس خیلی دوستانه رقم نخورد.
جیمی کاراگر معتقد است لیورپول باید خط هافبک خود را بازسازی کند و برای این مهم به 225 میلیون یورو نیاز دارد.
وزیر ورزش و جوانانبا بیان اینکه در جام جهانی قطر شاهد اوج فتنه دشمنان بودیم،گفت: طراحی پیچیده روباه پیر پناهنده شدن ورزشکاران وخروج بازیکنان از زمین بازی در حین انجام مسابقه بود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داد گفت: یکی از نقشه های روباه پیر پناهنده کردن بازیکنان تیم ملی ایران بود.
در یک حیوان سالم و جوان، فعالیت ژن‌های کوتاه و بلند در یک رونوشتام متعادل می‌شود و این تعادل به دقت کنترل و حفظ می‌شود؛ اما با افزایش سن، ژن‌های کوتاه بیشتر به یک روند غالب تبدیل می‌شوند. به گفته دانشمندان، تغییرات در فعالیت ژن‌ها بسیار بسیار اندک است و این تغییرات کوچک در هزاران ژن روی می‌دهند.
حوادثی که این ۷۰ روز رخ داد، ثابت کرد که رویش‌ها چندبرابر ریزش‌ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی‌های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی‌تر شده است. اگرچه زمان زیادی گذشته و در این سالها، عده‌ای پیر و فرتوت شدند، در دفاع از حق سستی کردند یا حتی دچار ریزش شدند، اما حقیقت این است که اسلام هنوز استوار ایستاده است.
اهواز - رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی گلستان اهواز گفت: حال «میثم پیرفلک» یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه رو به بهبود است.
وقتی تعداد سلول‌ها خیلی کم می‌شود، بخش‌هایی از اعضای بدن نمی‌تواند به‌طور طبیعی کار کند. البته تغییرات در سلول‌ها در سنین جوانی هم اتفاق می‌افتد، اما بدن، در جوانی می‌تواند به‌سادگی بسیاری از این تغییرات را ترمیم کند یا ذخایر کافی برای جبران آن‌ها داشته باشد، اما توانایی مقابله با این آسیب‌ها، با افزایش سن کاهش می‌یابد و نشانه‌های پیری در برخی از اعضای بدن به‌سرعت نمایان می‌شود.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
راننده فرانسوی فرمول یک به تیم آلپین پیوست.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
پیری بخشی از زندگی است که نمی‌توانیم کاری برای آن انجام دهیم، اما بسته به انتخاب‌های سبک زندگی و عادات سلامتی مان می‌توانیم روند پیر شدن را کُندتر سازیم یا آن را تسریع کنیم.
برخلاف تمام شانس‌های تکاملی، انسان‌ها پیرتر و پیرتر می‌شوند، اما چرا؟ اگر به طبیعت نگاه کنیم پیری فرآیند بسیار متنوعی است. به نظر می‌رسد برخی از موجودات به هیچ وجه پیر نمی‌شوند.
اسمیت می‌گوید: "در ۳۸ سالگی با یک موش حفار برهنه ۳۷ ساله آشنا شدم. من در موهایم رگه‌های خاکستری و چین و چروک روی صورت ام داشتم، اما موش حفار برهنه عالی به نظر می‌رسید"!
محققان دریافتند موش‌هایی که خون موش‌های پیر را دریافت کرده بودند سریع‌تر خسته می‌شوند و مسافت‌های کوتاه‌تری را روی تردمیل می‌دوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ