فیروز قیاسی گفت: ۸۰ درصد از ۴۰۰ هزار ناوگان که در سطح جاده‌های کشور تردد می‌کنند به دلیل عمر بالا و فرسوده نیاز به نوسازی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: فرسودگی شبکه علت اصلی بسیاری از حوادث آب و فاضلاب در اصفهان است.
تنبلی می‌کنید یا فرسوده شده‌اید؟ تمایزهای زیادی بین تنبلی و فرسودگی وجود دارد و بهتر است علائم فرسودگی را جدی بگیرید.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مدیر ارشد اسکان بشر در دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه هبیتات دیدار کرد.
اختصاص حجم بالایی از تسهیلات به بخش صنعت شاید موضوع خوبی به نظر برسد اما توجه به این نکته که در امور جاری نظیر سرمایه در گردش و پرداخت تعهدات و بدهی‌ها هزینه می‌شوند مسئله‌ای قابل توجه است.
اگر فردی هستید که در محیط‌های اجتماعی احساس فرسودگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید تنها باشید تا انرژی خود را دوباره به‌دست آورید، این احساس ساختگی که خودتان نیستید تجربه غیر معمولی نیست. اگرچه این احساس می‌تواند باعث ناراحتی شما شود، هیچ ایرادی ندارد چون شما به طور طبیعی درون گرا هستید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۵ درصد از کامیونت‌ها و کامیون‌ها، ۱۹ درصد از کشنده ها و ۳۷ درصد از وانت بارها در حال حاضر در سن فرسودگی است.
استفاده از تلفن همراه مرز بین کار و فراغت را «کمرنگ» کرده و طبق یافته‌های یک گزارش جدید، در بریتانیایی‌ها به احساس فرسودگی و خستگی مفرط از کار منجر شده است.
فرسودگی شغلی نوعی آسیب روحی و روانی است که اگر با اقدامات پیشگیرانه مهار نشود؛ عموما بدون دخالت درمانگر حرفه‌ای قابل درمان نخواهد بود.
سمنان- استان سمنان یکی از بالاترین نرخ‌های مدارس فرسوده و تخریبی را به خود اختصاص داده است، مدارسی که نیاز مبرم به نوسازی و بهسازی دارند و در این راه دولت از خیران نیز کمک گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به بحران فرسودگی خودروهای جاده ای که در نتیجه منجر به مصرف بالای سوخت می شود گفت اگر تولید داخل پاسخگوی جابجایی ناوگان فرسوده نبود، به واردات رو می آوریم.
رئیس جمهور اوکراین با تکرار ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی، مدعی شد که مسکو با این حملات و بمباران هوایی قصد دارد کی‌یف را مجبور به «تسلیم شدن» کند.
رئیس انجمن سنگ آهن گفت: در حال حاضر ۲.۳ میلیارد تن ذخایر سنگ آهن در کشور داریم که البته اگر در این بخش به صورت اصولی کار شود ذخایر تا حدود ۵ میلیارد تن تخمین زده می شود.
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه تاکسی‌های پایتخت به سن فرسودگی رسیده‌اند، گفت: بیش از ۵۰ درصد از تاکسی‌های تهران فرسوده شده‌اند و باید جایگزینی برایشان پیش‌بینی شود یعنی ۳۵ هزار تاکسی باید جایگزین شوند.
اصطلاح خستگی ناشی از بحران برای توصیف نوعی فرسودگی روانی به کار می‌رود که به‌سبب استرس مزمن ناشی از وقایع تنش‌زا ایجاد می‌شود. این مسئله هنوز از نظر پزشکی تأیید نشده است، اما افرادی که دچار عارضه خستگی پس از بحران می‌شوند ممکن است علائم جسمی یا روانی بسیار جدی داشته باشند.
سردار سید تیمور حسینی گفت: طبق برآورد‌ها ۱۷ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور داریم که شامل ۴۷ درصد از وسایل نقلیه می‌شود. بر اساس آمار گوناگون، نقص فنی خودرو‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی ۵۰ درصد تصادفات تاثیرگذار است و اگر ایمنی خودرو مطلوب بود، این تصادفات به وقوع نمی‌پیوستند.
شهردار تهران گفت: تهران پنج سد دارد که امروز در شرایط کاملا ناپایداری است. در جلسات متعددی در خصوص پرتی ۳۰ درصدی آب به دلیل فرسودگی شبکه صحبت شده، شبکه‌ای که بیش از ۵۵ سال قدمت دارد. در کنار نوسازی این شبکه باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.
سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده‌های هوای تهران است.
فرسودگی مدارس قدیمی، رشد جمعیت، بلایای طبیعی و مهاجرت موجب شده است تا در برخی از مناطق و استان‌های کشور حتی سرانه برخورداری از فضای آموزشی از ۵.۲۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز هم کمتر باشد.
آمازون با سرعتی شگفت‌انگیز و بسیار بالاتر از میانگین صنایع مختلف در آمریکا با مشکل استهلاک و فرسودگی نیروهای خود مواجه است.
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
زاکانی گفت: فرسودگی شهر تهدیدات زیادی را برا شهروندان ایجاد می‌کند و باید در این بافت فرسوده مسکن مقاوم ساخت.
مشکل زمانی حادتر می‌شود که بدانیم صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشگری با ورشکستگی روبرو هستند و در اگر دولت به آن‌ها کمک نکند، این صندوق‌ها نمی‌توانند از عهده انجام تعهدات خود برآیند، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا اوضاع آن‌ها سروسامان پیدا کند؛ بنابراین در حال حاضر وضعیت صندوق‌های بازنشستگی با بحران روبرو است و آن‌ها امروز با وضعیت بسیار وخیمی دست و پنجه نرم می‌کنند.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد اتوبوسهای کشور فرسوده است اما توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.
نیشابور ـ سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور از فرسودگی کامل ورزشگاه انقلاب این شهرستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ