رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنابئو، نیوکمپ، ال‌مادریگا و... استادیوم‌های زیادی هستند که قبلاً بازسازی شده‌اند، بار دیگر در حال بازسازی هستند یا قرار است بازسازی شوند.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: در سال جاری برای اورهال واگن‌ها برنامه داریم و ۲۰۰ دستگاه تا پایان سال نوسازی می‌شود.
مدیران شهری جهت بررسی و تبیین مسائل و پیگیری مطالبات مردمی پیرامون مشکلات پروژه نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵ به سازمان بازرسی دعوت شدند.
بازدید از پروژه‌های نوسازی و تجهیز مدارس
براساس گزارشی از شرایط ارتش آلمان، نیروهای مسلح این کشور برای مواجهه با مشکلات، نامجهز، دچار کمبود بودجه و بسیار کُند هستند.
مدیرعامل مگاموتور گفت: با پیگیری های انجام شده ، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت مگاموتور دریافت شد.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته ایم.
کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور در چهارمین جلسه خود دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع در کارگروه بند (ح) ماده ۴۶ قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: می‌توان سرعت ساخت و ساز در مدارس را با ساخت صنعتی و مدولار کردن قطعات پیش ساخته انجام داد تا بتوان سرعت ساخت را بالا ببریم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز تدوین دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع کشور خبر داد.
مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس جدید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
حمیدرضا خان محمدی، با حکم وزیر آموزش و پرورش به‌ عنوان سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده به تنهایی از توان دولت و شهرداری‌ها خارج است، در نتیجه باید مردمی‌سازی مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید که به انبوه سازانی که در بافت های فرسوده اقدام به نوسازی می کنند، دو طبقه تراکم و پارکینگ اضافه داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ