رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در ماجرای خانه اندیشمندان علوم انسانی گفت: این شکلی که شهرداری مستقیم و بدون طی مراحل قانونی به این مرکز مراجعه کرده به نظر قابل دفاع نیست و ما این روش را نمی‌پسندیم.
چند کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی واکنش نشان دادند.
ترکیه، و سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به درگیری های مسلحانه در سودان واکنش نشان دادند.
عضو شورای شهر تهران نسبت به حواشی واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به برخورد ناشایست با برخی از همسایگان شرقی کشور در تهران گلایه کرد.
کنعانی سوء استفاده از سازوکارهای سازمان ملل برای کسب اهداف سیاسی از سوی برخی از کشورهای عضو را عادتی ناپسند دانست و دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی از جمله در ارائه تبعیض آمیز قطعنامه‌های کشوری در شورای حقوق بشر را مایه تاسف ارزیابی کرد.
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به ویدئوی سیلی زدن به خبرنگار تبریزی واکنش نشان داد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنشی به زاکانی در توئیتر نوشته است: «شهرداری تهران دست از لجاجت بردارد.»
امانی به انتقادات اخیر مالک شریعتی واکنش نشان داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس‌جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی‌اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده‌ای موهوم فقط یک کار رسانه‌ای است و قابل اعتنا نیست.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران هیچ کودکی را استخدام نمی‌کند؛ اکیدا به پیمانکاران تذکر داده شده تا از هیچ کودکی استفاده نکنند اگر هم توسط پیمانکاران بکارگیری شده اند کار اشتباهی بوده است.
انتشار فیش حقوقی دختر دهه هشتادی، نرگس معدنی‌پور، دختر عضو شورای شهر تهران با رقم نجومی ۳۳ میلیون تومانی که پس از کسورات به بیش از ۲۶ میلیون تومان دریافتی رسیده است، برای پارلمان شهری پایتخت دردسرساز شد. به‌طوری‌که علیرضا نادعلی، سخنگو و مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران را ناچار به پاسخگویی به این موضوع کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
عضو شورای عالی فضای مجازی به زمزمه ها درباره تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی، انتخاب وی در این سمت و رفتن از دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: حادثه شاهچراغ را با کار عالمانه، مجاهدانه، و کیفیت بخشی به زندگی شهر تهران تلافی و جبران می کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: منتظر گزارش دستگاه‌ها برای اتفاق رخ داده درباره خانم امینی هستیم.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به نامه احمد توکلی گفت: آقای توکلی زمانی احمدی نژاد را متهم می‌کرد به اینکه چرا مصوبات مجلس را ابلاغ نمی‌کند و می‌گفت که دیکتاتوری است و احمدی نژاد را با الفاظ زشتی متهم می‌کرد، اما الان برعکس آن رفتار عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ