ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس تاکید دارد سخت‌ترین بازی دو فصل اخیرشان را مقابل تیم‌های مجتبی حسینی داشتند.
وستهام برای انتقال 35 میلیون یورویی هری مگوایر با منچستریونایتد به توافق رسیده است.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
فعالیت استقلال و جوادنکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره‌های تازه نفس و کارآمد است.
گرگان- وضعیت نامتعادل مسکن در استان گلستان بی تاثیر از دیگر استان ها نیست و همچنان نابسامانی در افزایش قیمت مسکن افسار گسیخته می تازد.
مهاجم با تجربه فوتبال ایران بازهم از فهرست تیم ملی جا ماند.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
روز جمعه یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ نوزاد پسری در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار متولد شد که بنا بر اعلام کادر درمان علائم حیاتی نداشته و فوت شده به دنیا آمده که بر این اساس نوزاد به سردخانه بیمارستان منتقل شده، اما طی ماجرایی دوباره به زندگی بازمی‌گردد، اما عمر زندگی‌اش کوتاه بود.
سرمربی اسپانیایی تازه وارد فوتبال ایران گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم.
اللهیار صیادمنش سرانجام اولین گل این فصل خود را برای هال سیتی به زیبایی به ثمر رساند.
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ورود ۱۲ کشتی به ناوگان حمل بار دریای خزر خبر داد.
دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
چه کسی فکرش را می‌کرد خرس‌ها هم درست مثل ما برای دیدن غروب و طلوع خورشید خودشان را به ساحل برسانند و از نفس کشیدن در هوای تازه صبحگاهی لذت ببرند.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
کفاشیان می‌گوید باید در بحث ماندن یا رفتن کی‌روش به نظر مردم توجه کرد و ایران نیاز به افراد تازه نفس دارد.
تا همین جای کار مطابق با گفته فرمانده تیم اقتصادی دولت، قرار است تثبیت نرخ کالاهای اساسی تا دو سال انجام شود، حال آنکه رئیس کل تازه نفس بانک مرکزی اعلام کرده بود که تثبیت قیمت ارز یکساله خواهد بود.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف رفع نیاز به معلم در مدارس استان اخیراً بیش از هزار معلم تازه نفس به شیوه خرید خدمات به ظرفیت آموزشی استان افزوده شده اند.
امیر عابدزاده و پیام نیازمند دو گلری هستند که در تمرین امروز تیم ملی توجهات را به خود جلب کردند.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع برخی از روسای هیات های کشتی گفت: شأن کشتی از نظر اخلاقی باید در تمام کشور حفظ شود و هیچکس حق ندارد به عقب بازگردد.
دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: در مرزهای ورودی به شدت به خادمان تازه نفس نیاز داریم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به روشنی عرض می‌کنم که ما در تضمین‌ها، تحریم‌های سپاه و لیست قرمز با آمریکایی‌ها مشکل داریم و تا این مشکلات حل نشود، از منافع ملی خودمان عدول نخواهیم کرد.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ