مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی برابر شهرداری همدان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ازبکستان گفت: امروز بازیکنانم برابر ژاپن روز خوبی نداشتند اما تلاش می‌کنیم برابر تایلند نتیجه خوبی بگیریم.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
با وجود جدایی چندین مهاجم از اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی تنها امیر شهیم این روزها در بخش تهاجمی گل‌گهر در دسترس کادر فنی تیم است.
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به امتیاز تیم اش قبل از حضور وی گفت: پیش از حضورم، تراکتور ۱۵ امتیاز داشت و اکنون به ۴۹ امتیاز دست یافته‌ایم که نشانگر تلاش بازیکنان است.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از پرداخت 80 درصد مطالبات تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی می‌گوید که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال پیروزی خواهد بود.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تمام بازیکنان در دیدار برابر تیم هندبال مونته‌نگرو صد درصد خود را به نمایش گذاشتند و زحمت کشیدند.
سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.
وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.
هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیرا به این تیم منتقل شد، به خوبی در ترکیب جا افتاده و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌های اکثرا لاتین‌تبار به زبان اسپانیایی صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ