سرمربی جدید و برزیلی صنعت نفت اولین مصاحبه خود را پس از نشستن روی نیمکت این تیم انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک به انتقاد شدید از وضعیت باشگاه پرداختند.
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی شما بازیکنانی دارید که با قلب‌شان بازی می‌کنند شما مربی ثروتمندی هستید.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
مدیرعامل اخراجی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم پیامی احساسی خطاب به بازیکنان منتشر کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.
رونالدو عصبانی از اتلاف وقت بازیکنان الفیحا با آنها دست نمی‌دهد و به سرعت راهی رختکن می‌شود: شما نمی‌خواهد فوتبال بازی کنید!
پیکه: همانطور که گفتید، صحبت کردن درباره موضوعی که اطلاع زیادی از آن ندارید، کار دشواری است. بازیکنان هرگز از این موضوع خبر نداشتند. این کار‌ها مربوط به لاپورتاست که قطعاً بالأخره توضیح خواهد داد که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است. من کاملاً اطمینان دارم که بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. اما شما باید این موضوع را درک کنید که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد.
حمید مطهری می‌گوید بازیکنان تعویضی نتوانستند خواسته‌های او را انجام بدهند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
چوکای تالش با حضور در انتهای جدول اصلا وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ندارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
تا داور سوت پایان را به صدا درآورد، بچه‌های بازیکنان تیم فوتبال کرواسی به میانه میدان دویدند.
دیدن اینکه قدر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، شما را به این فکر فرو می‌برد که افکار عمومی منفعت‌طلب رونالدو را قربانی کرده‌اند.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
پل پوگبا، ستاره مصدوم تیم ملی فرانسه، برای بازیکنان این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از شکست مقابل آمریکا و کنار رفتن از جام جهانی قطر از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از حواشی این روز‌های پیرامون تیم‌ملی انتقاد کرد.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
شمارش معکوس تیم ملی فوتبال ایران برای انتخاب نفرات نهایی اعزامی به قطر آغاز شده است.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "
مدافع پیکان گفت: خطاب به آقای مهاجری می‌گویم که خوب نیست اینچنین واقعیت را پنهان کنید، بازیکنان باید از شما موضوعات خوب یاد بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ