اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریس جیمز تایید کرد که فصل گذشته بعضی از بازیکنان چلسی علاقه‌ای به حضور در این باشگاه نداشتند.
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
سرمربی پرتغالی تیم الریان قطر در حال مذاکره با بعضی از بازیکنان سابق خود برای پیوستن به این تیم است.
استقلال تهران برای فصل آینده دنبال خانه تکانی اساسی است و قصد دارد عذر بعضی بازیکنان را بخواهد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
علیرضا حقیقی می‌گوید برای بعضی بازیکنان نساجی مهم نیست که تیم ببرد یا بباز‌د.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان بعد از یک شکست سنگین قول ترمیم را می دهد.
بعضی از بازیکنان استقلال حسرت زمین تمرین‌هایی که تیم‌های شهرستانی دارند را می‌خورند.
فوتبالدوستان انگلیسی از بین بازیکنان ایرانی شاید بعضی از نام ها را بیشتر بشناسند؛ از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.
رامتین سلیمان‌زاده مرتکب خطای پنالتی عجیبی شد که حتی بعضی بازیکنان پرسپولیس هم متوجه تصمیم داور در آن لحظه نشدند.
فرزاد آشوبی می‌گوید بعضی از بازیکنان پرسپولیس در افت هستند و این موضوع به تیم آسیب رسانده است.
وینگر تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او، اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
از لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی، بعضی بازیکنان برای رسیدن به لیست نهایی امیدوارتر هستند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید بعضی دلال‌ها در مسیر جذب مهاجم خارجی تلاش می‌کردند برای یک‌سری بازیکن با اسم‌ پرسپولیس بازار درست کنند.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ