بازیکنان تیم ملی در دیدار با رئیس جمهور قول دادند برای کسب موفقیت تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخواست ژاوی همه ملی‌پوشان بارسلونا جز یک نفر بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی از فردا با این تمرین خواهند کرد.
بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می‌برند و امیدوارند با برد مقابل ازبکستان جام قهرمانی کافا را به دست آورند.
آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر با انتقاد از رفتارهای ژوزه مورینیو به او حمله کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است تیم ملی شرایط خوبی برای موفقیت دارد.
تیم‌پر ستاره ایفاسرام اردکان به سایپای قعر جدولی هم نه نگفت.
سرمربی تیم پارادوومیدانی گفت: همه ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تخصصی خود دنبال می‌کنند و برای حضور در مسابقات جهانی امارات شرایط خوبی دارند.
در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.
اورلین شوامنی می گوید با 16 بازی ملی خود را رهبر نسل جدید ملی‌پوشان فرانسه نمی داند.
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: خداراشکر با وجود همه تیم‌های آسیایی برای بار دوم توانستیم سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
اینکه تیم ملی فوتبال در همه ادوار جام جهانی، پیش از اعزام به دیدار ریاست جمهوری رفته، امری طبیعی است، اما انتشار عکس‌ها و نقل قول‎‌هایی از آن دیدار که بازیکنان تیم ملی را منفعت طلب معرفی می‌کند و دغدغه‌شان را سکه‌های دریافتی از نهاد ریاست جمهوری می‌داند، موضوعی است که می‌توانست در فعالیت‌های رسانه‌ای مدیریت شود و از مخدوش شدن چهره ملی‌پوشان در شرایط فعلی اقتصادی جامعه، پیش از اعزام به جام جهانی جلوگیری کند.
ملی‌پوش ایرانی پورتو با یک نمایش خیره کننده دیگر تیمش را صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.
کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی، می‌گوید آماده است خودش را به گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی ثابت کند.
ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان داریم و بوسنی دنبال گرفتن انتقام است، اما ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.
نمایندگان فیفا با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال از همه بازیکنان تست دوپینگ گرفتند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد، زیرا نتیجه همه مسابقات برای تیم‌ها مهم است و هیچ دیداری را نمی‌توان ساده گرفت.
مدافع پیکان می‌گوید همه موقعیت‌ها در دربی تدارکاتی خودروسازان تبدیل به گل می‌شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ