کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
امیر قلعه‌نویی به شایعاتی که پیرامون لیست تیم ملی ایران شکل گرفته است، واکنش نشان داد.
باشگاه رئال مادرید لباس سوم خود در فصل 24-2023 را امروز معرفی کرد.
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
اگر چه تیم امید در بغداد جام داد اما ما را به آینده ی خود و از همه مهمتر صعود به المپیک پاریس امیدوار کرد.
همه ما اهمیت خواب را می‌دانیم، اما چقدر کافی است و چه زمانی باید بخوابیم. اگر پیرو قوانین هستید و می‌خواهید به هفت تا نه ساعت توصیه شده توسط متخصصان برای بزرگسالان زیر ۶۵ سال برسید باید زمان خواب خود را بر اساس ساعتی که باید از خواب بیدار شوید مهندسی معکوس کنید.
با وجود یک فصل خیلی خوب، استون ویلا به رؤیاهایش برای حضور در جمع تیم‌هایی که قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، نخواهد رسید.
عملکرد خیره کننده دی زربی در برایتون این تیم را به بزرگترین پیروزی تاریخ خود در لیگ جزیره رساند.
اخیرا چندین مقاله در مورد عملکرد چت جی پی تی در تشخیص‌های پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یک پزشک اورژانس آمریکایی اخیرا توضیح داد که چگونه از چت جی پی تی خواسته تا تشخیص‌های احتمالی درباره یک زن جوان مبتلا به درد زیر شکم ارائه دهد.
کاپیتان پرسپولیس نسبت به شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی واکنش جالب توجهی داشت.
در یکی دو فصل اخیر اشتباهات سهوی داوری علیه مس رفسنجان تیمی که هدایت آن برعهده محمد ربیعی است کم نبوده است. اشتباهاتی تاثیر گذار.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به لیونل مسی بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دنیا تبریک گفت.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
داشتن رابطه عاطفی، بدون توجه به فشار‌ها و کشمکش‌های آن، به پایین نگه داشتن قند خون فرد منجر می‌شود.
استفاده از پلی وودها مزایای بسیار خوبی به همراه دارند و به همین دلیل از آن‌ها در صنعت ساخت‌وساز بسیار استفاده می‌شود. در ادامۀ این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با آن آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب ۲-۱ برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب 2-1 برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
یک فعال سیاسی نوشت: چرا الان جیغ‌مان از درآمدهای ده‌ها میلیاردی او به هوا رفته؟ سال‌هاست او برنامه می‌سازد و پول خوب هم می‌گیرد. سکوت چندین‌ساله چه توجیهی دارد واقعاً؟
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ