«‌کی‌روش هیچ تفاوتی بین بازیکنان قائل نیست و هر کسی که تلاش کند و عملکرد خوبی داشته باشد، از چشم او پنهان نمی‌ماند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید انتظار دعوت سروش رفیعی به تیم ملی را طی روزهای آینده داشته باشیم.
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
ذوبی‌ها در بازی دوستانه برابر فجر سپاسی از چهار بازیکن جوان استفاده کرد.
مراسم عزادای شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با استناد به سخنان امام حسین علیه‌السلام، درباره نقش امید در تلاش و حرکت برای ایجاد تحول و استقامت برای آرمان‌ها به ایراد سخن پرداخت. همچنین در این مراسم آقای مهدی سماواتی به ذکر مصیبت و قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی رسولی نیز مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.
ذوب آهن در یک بازی پرگل توانست شمس آذر قزوین را شکست دهد.
ثمربخشی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در لایه حمایتی از طریق هماهنگی میان سه ضلع دولت، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های هدف و انجمن‌های‌شان میسر می‌شود. بنابراین دست کشیدن از سیاست‌های تنگ‌نظرانه و اجازه دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد و واگذاری بخشی از وظایف دولت به نهادهای مدنی در توانمندسازی این نهادها می‌تواند موثر باشد.
علی ربیعی نوشت: در سه سیاست نیازمند اصلاحات هستیم: سیاست خارجی، سیاست‌های اقتصادی و معیشتی و سیاست‌های اجتماعی. امروز بدون تردید اولویت با سیاست اجتماعی است.
علی ربیعی گفت: برجام نه کاغذپاره بود و نه بشکه نفت؛ برجام یعنی زندگی مثل آدمیزاد، برجام یعنی حد فاصل امید به آینده، بخشی از وقایع خیابانی سال ۱۴۰۱ ناشی از ناامیدی بعد از برجام و انتخابات ۱۴۰۰ بود.
سرمربی ذوب‌آهن پای صحبت‌های تماشاگران متعصب این تیم نشست و پاسخگوی آنها بود.
ربیعی نوشت: نتایج برخی سنجش‌ها، نشانگر آن است که جامعه ایران، به لحاظ شادی، امید و اعتماد در وضعیت نامناسب قرار دارد. مشخص نیست چه نگاه، سیاست و تدبیری پشت این مساله نهفته است که هر کجا روزنه شادی‌ای برای مردم می‌یابند علیه آن اقدام می‌کنند، بنابراین اگر تعبیر «سیاست علیه شادی» به کار برده می‌شود، بی‌جا نیست. انگار یک سیاست نانوشته برای پیشگیری از جشن‌ها و شادی‌ها وجود دارد.
سرمربی جدید ذوب‌آهن به شایعه قرارداد مالی چشمگیرش در این باشگاه واکنش نشان داد.
محمد ربیعی با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن قرارداد یک ساله خود را امضا کرد.
سرمربی جدید ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران مس رفسنجان خداحافظی کرد.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فردا شب سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر دولت به جای حرکت به سوی شفافیت، برعکس به سمت غیرشفافیت حرکت می‌کند و از این رو نگران کوچک شدن حوزه عمومی هستم.
مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
نفرات آغاز کننده بازی برای مس رفسنجان در دیدار مقابل ملوان انزلی مشخص شدند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان دیدار با سپاهان، شب پرهیجان و البته پر استرسی را پشت سر گذاشت.
جفرسون باهیا، مدافع برزیلی مس رفسنجان، دو گل زیبا مقابل صنعت نفت به ثمر رساند تا جور مهاجمان تیمش را یک تنه به دوش بکشد.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی که در فصل جدید از سپاهان به جمع سرخپوشان آمدند از انگیزه بالایی برای درخش در نقش جهان برخوردار هستند.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت جایگاه رفیعی در نظام دارد،فرمودند: نقش مشورتی این مجمع جدی و خیلی مهم است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ