تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
صومعه سرا- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار برنج استان مدیریت می‌شود، گفت: افزایش بهره وری از مسیر مکانیزاسیون کردن می‌گذرد.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
اتحادیه‌های صنفی در راستای مصوبه‌ هیات دولت، فردا (چهارشنبه، ۱۱ مرداد) تعطیل هستند، اما بازار تهران تعطیل نیست.
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سرمایه در ابتدای مسیر صعودی قرار دارد، به سرمایه‌گذاران در بورس توصیه کرد به نوسانات اخیر بازار سرمایه توجه نکنند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: توسعه تجارت و گسترش روابط اقتصادی با قاره آفریقا آینده ایران است که می‌تواند افزایش مبادلات پایدار را برای کشور داشته باشد.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه ۷۰ با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی رفتند، اما پس از فارغ‌التحصیلی بیکار شدند.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
دلیل پشت پرده گران شدن ناگهانی سهام منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک فاش شد؛ اتفاقی عجیب که عامل آن در نقطه‌ای دیگر از جهان بوده است.
الزام به تجدید ارزیابی شرکت‌ها از محل دارایی‌های می‌تواند کمک بزرگی در جهت رشد بازار سرمایه، جلوگیری از نوسان‌های ناگهانی و حفظ حقوق سهامداران باشد.
یکی از نتایج راه اندازی صندوق تثبیت ارزی عدم افزایش‌های دفعی و ناگهانی نرخ ارز خواهد بود و بانک مرکزی به موقع با استفاده از صندوق ارزی در بازار حضور پیدا خواهد کرد.
برای چرخش و شروع دوباره رشد بازار به احتمال زیادی برگشت ناگهانی را نخواهیم داشت.
دبیر کل سابق کانون صرافان با اشاره به نابسامانی‌های بازار ارز گفت: مردم در معاملات خود صاحب اختیار هستند اما فرض را بر این بگذارند که ممکن است با تغییر ناگهانی قیمت‌ها دچار ضرر و زیان شوند.
جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
علی فراقی گفت:اگر بازار اندک زمانی از شر تصمیمات و خبرهای ناگهانی به دور باشد به خوبی می‌تواند پول مورد نیاز خود را جذب نماید و بیشتر سرمایه گذاران در پله اول نیازمند یک شرایط با ثبات هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ