وحید امیری در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، میثاق‌نامه بازیکنان تیم ملی را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما، همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله، تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می‌دهیم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران دریافت هرگونه پیشنهاد از کشور قطر را تکذیب کرد.
کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویداد‌های مهم زندگی از پیش چشمانشان.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
این تعارف‌ها همیشه در فرهنگ و ورزش ما وجود دارد ولی آدم‌ها از منافع‌شان برای دیگران نمی‌گذرند و مطمئن باشید هرکسی زورش برسد خرخره طرف مقابل را تا پای جان فشار می‌دهد!
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس ایستگاه ۱۲۰ آتش نشانی تهران، گفت: انصافا سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان برای حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد که شاگردانش باید آمادگی جنگیدن تا پای جان برای نتیجه را داشته باشند.
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
وزیر جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: وظیفه و رسالت خود را در تامین امنیت غذایی کشور تا پای جان انجام می‌دهیم.
سید صولت مرتضوی گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش‌های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند، ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
شعار «تا پای جان، برای ایران» به عنوان شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ