آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال پیش بینی کرد که تیم ملی ایران از گروه خود صعود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکاس لیوا، هافبک سابق لیورپول، لاتزیو و تیم ملی برزیل، معتقد است که کشورش با کارلو آنچلوتی می‌تواند برای ششمین بار قهرمان جام جهانی شود.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی این کشور ابراز خوشحالی کرد.
خانه تیته سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام جهانی قطر توسط یک باند برزیلی مورد سرقت قرار گرفت.
برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
کافو، ستاره سابق فوتبال برزیل، در گفتگو با یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید آلبی‌سلسته را مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر نمی‌داند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
ماتئو کواچیچ، ستاره کرواسی، پیش از دیدار تیمش با برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر گفت سلسائو همیشه مدعی قهرمانی در جام‌های جهانی است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برزیل و فرانسه را دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند.
هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی به تمجید از میزبانی قطر از مسابقات جام جهانی پرداخت.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر امروز بعد از ظهر اولین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد.
لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۰۲ رهبری کرد، در مصاحبه با وب‌سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.
رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید شرایط نه چندان خوب کریسیتانو به تیم ملی برزیل برای قهرمانی در جام جهانی قطر کمک خواهد کرد.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، در آستانه جام جهانی در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد و با اینکه تیمش را یک مدعی دانست ولی گفت برزیل مدعی اصلی قهرمانی در قطر است.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
پله، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید برای سلسائو شانس زیادی برای قهرمانی در قطر قائل است.
برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی قطر به حساب می‌آید و نیمار بیش از همه ستاره‌های سلسائو مورد توجه خواهد بود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در مصاحبه‌ای مفصل با تلویزیون این باشگاه شرکت کرده و درباره شرایط خود در این فصل و جام جهانی قطر صحبت کرد.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است شانس دو کشور بزرگ آمریکای جنوبی برای قهرمانی در قطر بسیار زیاد است.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ