رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید شرایط نه چندان خوب کریسیتانو به تیم ملی برزیل برای قهرمانی در جام جهانی قطر کمک خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه‌ی داسیلوا رئیس جمهور برزیل پیش از ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مان دیدار و پیرامون روابط دو جانبه تبادل نظر کرد.
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
پس از آنکه یک دادگاه فدرال ادعاهای رئیس جمهور سابق برزیل درباره سازوکار رای‌گیری در این کشور را بی‌اساس دانست، او را تا سال ۲۰۳۰ از تصدی پست دولتی منع کرد.
لولا، رئیس جمهور برزیل، از عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور و بلاتکلیفی طولانی نیمکت این تیم به شدت انتقاد کرد.
رئیس جمهور سابق برزیل به دلیل فساد مالی به بیش از ۸ سال زندان محکوم شد.
رئیس جمهور برزیل می‌گوید که قصد دارد در حاشیه اجلاس گروه هفت، برزیل را به عنوان میانجی برای حل و فصل جنگ اوکراین معرفی کند.
لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل خواستار تلاش برای آزادی جولیان آسانژ شد.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا از علاقه کشورش برای استفاده از خدمات فناوری ارتباطات و صنعت نیمه هادی چین دفاع کرد.
کاخ سفید تایید کرد که لولای برزیل در اوایل فوریه از واشنگتن بازدید خواهد کرد.
کاخ سفید با صدور بیانیه ای از گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با همتای برزیلی خود خبر داد.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
رئیس مجلس عالی روسیه می گوید رئیس جمهور برزیل آماده از سرگیری روابط با روسیه در بسیاری از زمینه ها است.
لولا داسیلوا به عنوان رئیس جمهور جدید برزیل در پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور جدید برزیل راهی این کشور شد.
رئیس جمهور منتخب برزیل در دیدار با نمایندگان ویکی لیکس خواستار آزادی آسانژ شد.
لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که بار دیگر به قدرت بازگشته طی یک سخنرانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: زمانی که ریاست جمهوری را ترک کردم، تصور می‌کردم که در ۱۰ سال آینده برزیل مانند فرانسه و انگلستان خواهد بود.
رئیس جمهور در پیامی انتخاب لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا را به ریاست جمهوری فدراتیو برزیل تبریک گفت.
ناظران بر این باورند که داسیلوا در این دوره، ضمن نزدیکی با تهران و تجدیدنظر در روابط با واشنگتن، نقش حمایتگرانه‌ای از فلسطین خواهد داشت؛ موضوعی که به نگرانی مقامات صهیونیست دامن زده است.
«لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا» ملقب به «لولا» دیروز (دوشنبه) با شکست رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری برزیل، بار دیگر بر مسند قدرت تکیه زد؛ اما لولا کیست؟
ژایر بولسونارو با به دست آوردن ۴۹.۱۹ درصد آرا، نخستین رئیس جمهور برزیل شد که نتوانست برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود. از بولسونارو با عنوان ترامپ برزیل نیز یاد میشده است.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ