برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال لهستان در صدر بهترین تیم‌های دنیا قرار دارد.
ستاره تیم ملی ایران امیدوار است بتوانند با حضور سرمربی ایرانی خود به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
آرش رضاوند می‌گوید برای آنها فرقی ندارد چه تیمی به فینال می‌رسد چراکه باید برنده و قهرمان شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
فران تورس، زننده گل پیروزی‌بخش بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، می‌گوید با هدف فتح جام به بلوگرانا آمده و منتظر است هر چه زودتر قهرمانی در لالیگا را با این تیم جشن بگیرد.
رقابت قهرمانی در بوندسلیگا به اوج هیجان خود رسیده است.
وقتی از ژوزه مورینیو سوال شد که دوست دارد چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ شود، او رئال را به چلسی ترجیح داد تا خشم هواداران باشگاه لندنی را باعث شود.
رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا، از قهرمانی این تیم در سوپر جام اسپانیا با پیروزی برابر رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
بغداد بونجاح، بازیکن تیم فوتبال السد، در گفت‌وگویی در خصوص دلایل افت خود صحبت کرد.
دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.
ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش می گوید که آنها بابت شکست در جام جهانی 2018، به فکر انتقام از اسپانیا نیستند.
انگلیس چه بخواهد و چه نخواهد یکی از مدعیان فتح جام 2022 خواهد بود. به واقع این انتظاری است که اهالی فوتبال در بریتانیا از تیم دارند.
مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم آوردند.
مسئولان تیم کشتی انبوه‌سازان هوتن سعی دارند تیمشان را هر چه بهتر برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تجهیز کرده و زمینه جذب کشتی‌گیران روسی خود را فراهم آوردند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی ما در جهانی صربستان هم می‌توانست قهرمان شود، اما باید دید که حکمت خدا چه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ