شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق انتظار کارشناسان، شگفتی‌سازی و انرژی مراکش در دو بازی پایانی جام ته کشید و معجزه‌گر مراکشی به مقام چهارمی جام بیست‌ودوم بسنده کرد. بالاترین عنوانی که تا کنون یک تیم از قاره سیاه به آن دست یافته است.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
جام‌جهانی قطر | نقطه پایان فرانسه بر آرزوهای مراکش ، امباپه حریف مسی در فینال
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
جام‌جهانی قطر | حذف پرتغال توسط مراکش با پرش رونالدویی! / اولین تیم مسلمان و آفریقایی در نبمه‌نهایی
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
جام‌جهانی قطر| کروات با پنالتی برزیل راهم کشت! / نیمار برای حذف مودریچ و لیواکوویچ کافی نبود
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
جام‌جهانی قطر | حذف اسپانیای جوان بدست شیرهای مراکش / صعود اولین تیم مسلمان به یک‌چهارم نهایی
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور نماند! برزیل در نیم‌ ساعت کار آخرین بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد.
ورزشگاهی که امشب کره‌جنوبی در آن گلباران شد، از فردا جمع آوری می‌شود تا اثری از مکان رخ دادن این شب تلخ برای فوتبال این کشور باقی نماند!! برزیل در نیم‌ساعت کار آخربن بازمانده آسیا را یکسره کرد و برای صعود به نیمه نهایی حریف کرواسی شد
جام‌جهانی قطر | آزمایش اتمی برزیل روی دفاع کره‌جنوبی در ۳۶دقیقه!
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
جام‌جهانی قطر | خروس فرانسه بانگ قهرمانی سر داد / امباپه کفش و توپ طلا راباهم می‌خواهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ