هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
نشریات صبح امروز تیتر اصلی خود را به فینال جام جهانی زنان بین دو تیم انگلیس و اسپانیا اختصاص دادند.
بعد از ۳۰ روز نبرد بین ۳۲ تیم ملی زنان، حالا اینجا فینال جام جهانی زنان بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
تیم ملی عربستان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا 2023 است، اردوهایی را در کشورهای اروپایی برگزار می کند.
انزو، پسر مارسلو، که به دلیل مصدومیت نتوانست اولین بازی خود برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا را برابر ژاپن و آمریکا انجام دهد، برابر انگلیس 26 دقیقه بازی کرد.
امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا پیشنهاداتی را از اسپانیا و انگلیس دریافت کرده است.
روزنامه های اسپانیایی به دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و همین‌طور کنفرانس مطبوعاتی جنجالی خوان لاپورتا پرداختند.
فوتبال قرون وسطایی در انگلیس و ایتالیا، گاوبازی و جنگ گوجه در اسپانیا، کتک زدن عروس در آلبانی، تنبیه کودکان در اتریش و ازدواج با مردگان در فرانسه گوشه‌ای از فرهنگ اروپای متمدن است.
کاسمیرو تابستان گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا با پیراهن رئال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و دیشب در فینال جام اتحادیه انگلیس بار دیگر این عنوان را به خود اختصاص داد.
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.
بازیکنان اسپانیا و انگلیس عنوان جوان‌ترین بازیکنان جام جهانی قطر را به نام خود ثبت کردند.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
آندرس اینیستا اسپانیا را شانس مسلم قهرمانی می داند و گفت که دوست دارد بازی های انگلیس را نیز تماشا کند و بداند تا چه اندازه قدم رو به جلو برداشته اند.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
علیرضا عباسی با اشاره به اینکه بر اساس شاخص گرسنگی، اسپانیا و انگلیس از نظر فقر وضعیت بدتری نسبت به ایران دارند، گفت: آن‌ها جهان اول هستند! آن‌ها روی شاخص فقر نسبی کار می‌کند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ