کافو، ستاره سابق فوتبال برزیل، در گفتگو با یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید آلبی‌سلسته را مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر نمی‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های حاضر در کافا کیفیت بالایی ندارند گفت: تنها ازبکستان است که می‌تواند محک جدی باشد.
تورنمنت کافا در رده سنی بزرگسالان در سال های آینده هم تکرار می شود. به واقع این تورنمنت به تقویم فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی اضافه شده است.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
هافبک با تجربه استقلال جزو دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی برای تورنمنت کافا است.
عباس عبدی نوشت: سیستمی که اعصاب آن درست کار نکند، متوجه بحران‌هایش نیز نخواهد شد. کافی است که وضع فقر، نابرابری، آب، محیط زیست، مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، دینداری و... به درستی توصیف و منتقل شود، در این صورت اطمینان دارم که خواب از چشم هر مسوول محترمی خواهد پرید.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم ملی خرداد ماه در تورنمنت کافا شرکت خواهد کرد.
به نظر می‌رسد تیم ملی بزرگسالان ایران عدم شرکت در تورنمنت کافا را در دستور کار خود قرار بدهند.
متخصصان بر این باورند که معمولا اعتقاد بر این است که استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث افزایش نزدیک‌بینی می‌شود، اما این رابطه از نظر علمی ثابت نشده و استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث خستگی چشم می‌شود و اطلاعات کافی برای نتیجه‌گیری اینکه منجر به نزدیک‌بینی می‌شود، وجود ندارد.
از ستاره های حاضر در این دیدار می توان به ملی پوشان سابق برزیل مانند روبرتو کارلوس، ریوالدو، زیکو، روماریو، کافو، کارلوس دونگا، سانتوس آلدایر، پائولو هنریکه و همچنین نشاط اکرم بازیکن سابق تیم ملی عراق اشاره کرد.
نگاهی به نقد‌هایی که علیه دولت روحانی می‌کردید و وعده‌هایی که می‌دادید، بیندازید، ماجرا روشن خواهد شد. کافی است سری به توییتر بزنید؛ تازه در آن زمان از مصونیت هم برخوردار بودید و کسی نمی‌توانست بگوید بالای چشم شما ابروست و فراتر از نقد، چوب هم لای چرخ می‌گذاشتید، آن‌هم چه چوبی! حالا که خوشبختانه به هر دلیلی کسی یا جرات چنین کار‌هایی را ندارد یا آنقدر انصاف دارند که چنین رفتاری را پیشه نکنند. با این مقدمه بد نیست که به برخی از آن رفتار‌ها اشاره شود. اول مساله ارزپاشی و فروش ارز فردایی و تثبیت نرخ ارز است.
عدم وجود اطلاعات کافی و عدم ارائه اسناد مطالعاتی برای واگذاری املاک از جمله موضوعاتی است که در میان اظهارات برخی از اعضای شورای شهر در مورد واگذاری املاک شهرداری به چشم می‌خورد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احتمال می‌رود «کافو» یکی از اسطوره های فوتبال برزیل در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور به میزبانی آبادان حضور یابد.
سمنان- معاون وزیر علوم بابیان اینکه فقدان انگیزه کافی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در تجاری‌سازی علم به چشم می‌خورد، گفت: ماموریت دانشگاه‌ها بر اساس اولویت‌های فناوری می‌بایست تغییر یابد.
شستشوی پلک‌ها، مصرف مایعات کافی، محدود کردن کار با لوازم الکترونیکی می‌تواند در به اصطلاح تعادل حس اشک چشم مؤثر باشد.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.
کافو، اسطوره فوتبال برزیل در شبکه الکاس قطر حاضر شد و به پیش بینی رقابت‌های جام جهانی و تیم‌های صعود کننده تا مرحله پایانی پرداخت.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: «خواب روزه دار عبادت، خاموشي او تسبيح، عمل وي پذيرفته و دعاي او مستجاب است» تا ارزش والای ایام پیش روی ـ که نخستین غروب این ایام فرا رسیده ـ برای هر مؤمن واقعی قابل تشخیص باشد و ناگفته پیداست که روزه شکم کافی نیست و روزه چشم و زبان است که حال مؤمن را به احسن نزدیک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ