برزیل بیشترین امتیاز را در تاریخ جام های جهانی کسب کرده و با وجود تداوم ناکامی در کسب جام، صدرنشین این جدول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران حرفه ای خود می داند.
آرژانتین و کانادا بازی های اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
رودریگو دی‌پل، هافبک تیم ملی آرژانتین و اتلتیکو مادرید، یک بار دیگر در ورزشگاه متروپولیتانو با سوت‌های اعتراضی هواداران اتلتیکو روبرو شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.
لیونل مسی و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی به کشورشان بازگشتند. لیونل مسی در حالی که جام قهرمانی را در دست گرفته بود از هواپیما خارج شد. آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پس از تساوی مهیج ۳-۳ در طول ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و قهرمان جهان شد.
پاداش فیفا برای هر ۳۲ تیم‌ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و لیونل مسی و هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین جایزه مالی سنگینی را در ازای قهرمانی دریافت می‌کنند.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
این بی شک یکی از هیجان‌انگیزترین فینال‌های تاریخ جام جهانی بود. یک بازی زیبا، پرگل و مهیج که پایان زیبایی بود بر آخرین جام جهانی کلاسیک تاریخ.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال ستاره سوم هستند.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیره روزی‌های مارادونا در تیم‌ملی آرژانتین از روزی آغاز شد که علی پروین گفت: «این بچه آرژانتینو قهرمان جهان می‌کنه!» آلمان وقتی به افول فوتبال خود رسید که سلطان قرمز‌ها آن‌ها را قهرمان اروپا خواند و ...
زلاتان ابراهیموویچ معتقد است که آرژانتین با لیونل مسی در نهایت قهرمان جام جهانی خواهد شد و این از قبل مشخص بوده است.
دروازه‌بان 37 ساله مکزیک در اولین بازی مقابل لهستان با مهار پنالتی لواندوفسکی تبدیل به قهرمان کشورش شد. نتیجه‌ای که خیال آرژانتین و مسی را تا حدودی راحت کرد.
پیروزی مهم عربستان مقابل آرژانتین یک قهرمان بزرگ داشت و آن هم کسی نبود مگر هروه رنار.
سرخیو آگوئرو معتقد است آرژانتین حالا یک تیم واقعی است و برای قهرمانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.
شرکت بازی های رایانه ای EA Sports پیش بینی کرد که آرژانتین قهرمان جام جهانی خواهد شد.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.
تیم ملی والیبال لهستان در دومین مسابقه خود در جام واگنر از سد آرژانتین هم عبور کرد و عنوان قهرمانی این دوره را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ