پله، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید برای سلسائو شانس زیادی برای قهرمانی در قطر قائل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
بازدید از این مقبره با رزرو قبلی ممکن است. این مقبره در طبقه دوم یک گورستان عمودی منطقه ای خارج از شهر " سائوپائولو" برزیل و جایی مشرف به ورزشگاه "ویلا بلمیرو" باشگاه فوتبال "سانتوس" برزیل، واقع شده است.
پیکر پله در آرامگاه نهایی او قرار داده شد و هواداران این ستاره برزیلی می‌توانند برای دیدن او به یکی از معروفترین قبرستان‌های دنیا بروند.
از این به بعد نام پله در فرهنگ لغت پرتغال یعنی کسی که نمی توان او را با هیچ کس مقایسه کرد.
بنیاد پله، کمپینی را برای گنجاندن کلمه "پله" در فرهنگ لغت پرتغالی به عنوان مترادف کلمات عظمت و بی‌نظیر راه‌اندازی کرد.
کاپیتان تیم ملی برزیل با یک پیراهن منقش به چهره اسطوره فقید فوتبال برزیل در رختکن پی اس جی پیش از دیدار مقابل آنژه حاضر شد.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
مراسم تشییع جنازه «پله» اسطوره فوتبال جهان و برزیل امروز در شهر سانتوس در حال برگزاری است .
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به احترام «پله» اسطوره برزیلی با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.
پله تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش سه‌قهرمانی جهان با برزیل در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰ به‌دست آورد که بیشترین تعداد قهرمانی است که یک بازیکن تاکنون موفق به کسب آن شده است.
اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از ۱۲۰۰ گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.
ناسا با انتشار تصویری از یک کهکشان مارپیچی به رنگ پرچم برزیل درگذشت پله، اسطوره‌ فوتبال جهان را تسلیت گفت.
قهرمان هفت دوره فرمول یک به مرگ اسطوره برزیلی دنیای فوتبال واکنش نشان داد.
پله به مارادونا پیوست. الماس سیاه برزیلی تاریخ فوتبال دنیا که سه مرتبه جام جهانی را فتح کرد، در ۸۲سالگی سرانجام مقابل سرطان تسلیم شد.
«پله» اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در سن ۸۲ سالگی در گذشت.
«پله» اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در سن ۸۲ سالگی در گذشت.
فرزندان پله، اسطوره فوتبال برزیل، در طول بیماری او حتی یک لحظه هم پدرشان را تنها نگذاشتند.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می‌کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم‌تر شده است.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ