باشگاه مس سونگون ورزقان در رشته فوتبال هم تیم داری خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
تیم Northrop Grummman فعلاً درحال تکمیل لنز ۲۴ سانتی‌متری است که ۱۰ برابر از یک لنز شکست متداول سبک‌تر خواهد بود. هدف آن‌ها تولید لنز یک متری و ساخت یک نمونه اولیه تلسکوپ با آن است.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زد.
روز پنجشنبه گذشته نیز یک تیم تحقیقاتی از موسسه «وایزمن» در فلسطین اشغالی (رژیم صهیونیستی) گزارش تحقیقات خود در ارتباط با مدل‌های جنینی انسانی بر اساس سلول‌های بنیادی را منتشر کرد.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب با تیم شهر محل تولدش، درباره اتفاقات این فصل صحبت کرده است.
بازیکن تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان که تجربه حضور در تیم جوانان ایران را هم دارد در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.
مرکز تحقیقاتی John Innes و دانشگاه استنفورد با تشکیل یک تیم تحقیقاتی و نیز با همکاری یکدیگر، از تکنیک‌های نوین و بنیادین برای کشف مسیر‌های بیوسنتزی این مولکول‌های ارزشمند خبر دادند. این مولکول‌ها توسط گیاهی خاص از جمله ماهون (mahagony) و مرکبات تولید می‌شوند.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
تیم فوتبال جوانان ایران پیش از حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی دو برنامه خوب را پشت سر خواهد گذاشت.
به مناسبت قهرمانی تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲، یک هنرمند کلمبیایی بزرگترین پیراهن بادی جهان را به افتخار لیونل مسی تولید کرده است.
همه از ام‌باپه حرف می‌زنند، اما تیم دشان یک اسلحه‌ی پنهان دارد که بیش‌ترین خلق موقعیت را در این دوره از رقابت‌‌ها در کناررمسی داشته است؛ آنتو‌آن گریزمن.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
یک فروشنده قطری طی ابتکاری جالب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی را به شکل یکی از لباس‌های سنتی این کشور تولید و به فروش گذاشته است.
در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
محققان کشور در یک تیم استارت آپی موفق به تولید کود از جلبک به عنوان محرک رشد گیاه شدند.
اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. واکنش سیاوش یزدانی به تولد ساپینتو را مشاهده می‌کنید که باعث شد مرد ۵۰ساله پرتغالی قبل از تمرین با این مدافع صحبت کرده و سپس او را از تمرین اخراج کند
اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه هایی همراه بود.
محققان یک تیم استارت آپی نوعی ضدعفونی کننده برای دام تولید کردند.
یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، بعد از مدتها غیبت رسانه‌ای در یک برنامه شرکت کرد تا درحالیکه نمی‌توانست احساساتش را کنترل کند تولد فرانتس بکن‌باوئر را تبریک بگوید.
«امیر رجبلو» به دلیل بیماری ژنتیکی به نام اس‌ام‌آی بدو تولد اختلال در راه رفتن و ناتوانی جسمی پیدا کرد و از همان بچگی در خانه آن هم تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. بعد از آن خودآموز آموزش دید و با استفاده از هوش ذاتی استارتاپ راه‌اندازی کرد و حالا بیش از ۲۰۰ سایت طراحی و اکنون یک تیم ۴۰ نفره را رهبری می‌کند و در رویداد بین‌المللی «Toy» سال «بیست‌بیست» یکی از ۲۰ جوان برتر دنیا در حوزه کارآفرینی شده است.
مهاجم تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی تولد سرمربی را تبریک گفت.
محققان یک تیم استارت آپی موفق به تولید مبلمانی با یونولیتهای سقفی شدند که نسوز بوده و از چوب استفاده نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ