در این دوره از جام جهانی، 135 بازیکن با تیم ملی و کشور محل تولد متفاوت حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برایتون هم به جمع غول‌هایی پیوست که ستاره جوان تیم ملی غنا را برای تقویت خط میانی خود می‌خواهند.
شهرداری بوشهر بنری خبرساز برای مهدی طارمی در میدان قدس این شهر نصب کرده است.
پژوهشگر مسائل قدس اعلام کرد اشغالگران در حال به راه انداختن یک جنگ مذهبی علنی در مسجد الاقصی بوده و آنها در تجاوزات خود علیه این مکان مقدس از تمام خطوط قرمز عبور کرده‌اند.
خیابان شریعتی. به سمت میدان قدس. زیر پل صدر. جایی که کمر خیابان شکسته می‌شود و ماشین‌ها و بوق‌هایشان زنجموره می‌کنند که دزاشیب را بالا بروند. آه از نهاد آسفالت بالا می‌رود و آفتاب سُر می‌خورد روی بتن‌های قد کشیده پل. قوسی کشیده می‌شود بر بال چپ خیابان و پشت سیم‌های خاردار باغ قلهک؛ که هیچ خبری نیست. جز رفت و آمد آرام. صدای‌های خفیف. زندگی‌های خاموش.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
برنتفورد در روزی که سامان قدوس نیمکت نشین بود و به میدان نرفت، در زمین تاتنهام 1-3 پیروز شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش از چهارراه حضرت ولیعصر (عج) به سمت دانشگاه تهران در میان راهپیمایی‌کنندگان روز قدس حضور پیدا کرد.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
سردار قاآنی گفت: فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل اقرار می‌کنند کسانی در میان نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت می‌کنند. خیلی از مراکز مطالعاتی و کارشناسان دنیا این را بیان می‌کنند و این محصول فداکاری مردان جبهه مقاومت و انعکاس درست این ارزش‌ها توسط رسانه و در راس آن‌ها شهدای عالی مقام رسانه است.
سرمربی برنتفورد با یک ساعت تاخیر نسبت به آن چه که تصور می‌شد، ملی پوش ایرانی تیمش را مقابل لیورپول راهی میدان کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت:‌ آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.
سامان قدوس در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل وولفسبورگ یک نیمه به میدان رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
زاهدان- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب‌شرق کشور گفت: امروز جبهه باطل با تمام توان به میدان آمده تا با روش‌های مختلف اراده‌های ما را سست کند.
با پیروزی ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست، مقامات اردنی از تلاش کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی قدس اشغالی نگران شده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری برگزار می‌شود.
جمعی از فعالان و حامیان حقوق بشر با تجمع در میدان تایمز نیویورک ضمن حمایت از ملت فلسطین،تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری و یورش ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس پایان نیافته و رویکرد دشمن در دهه کنونی جنگ ترکیبی تمام عیار بوده و با تلاش و توان همه جانبه به میدان آمده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ