یک فروشنده قطری طی ابتکاری جالب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی را به شکل یکی از لباس‌های سنتی این کشور تولید و به فروش گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
بزرگترین خبر مربوط به چیزی بود که مطالعات به آن دست پیدا نکردند: علیرغم تاثیر فیس بوک بر انتشار اطلاعات هیچ گونه شواهدی مبنی بر این که این پلتفرم تاثیر قابل توجهی بر باور‌های اساسی مردم یا سطوح قطبی شدن سیاسی داشته باشد وجود نداشت.
به گفته یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی؛ این تغییر گروه کالایی که در مکاتبات وزارت صمت صورت گرفته، مربوط به گوشت منجمدی است که در حوزه صنعت و غیر از مصارف خانوار مصرف می‌شود.
در سال های اخیر همواره شایعات زیادی روح و روان هواداران استقلال را مشغول کرده است.
چرا ژوزه مورینیو مدال نایب قهرمانی خود در لیگ اروپا را به یک هوادار کودک داد؟ آیا این اولین بار است که مربی پرتغالی چنین کاری می‌کند؟
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
درحالیکه منچستریونایتد امشب در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکسل می‌روند هواداران فوتبال به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا در صورت قهرمانی یونایتد یک مدال طلا هم به کریستیانو رونالدو خواهد رسید؟
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
بعد از انتقال رکوردشکن انزو فرناندز به چلسی، هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا جواب این سؤال را پیدا کنند که آیا انزو فردا مقابل فولام اولین بازی‌اش را برای آبی‌ها انجام خواهد داد؟
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
آیا از یک مدیر برنامه خاص بازیکن می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. این کار تاوان دارد و اشکال ندارد ما تاوانش را می‌دهیم ولی می‌ایستیم و درستش می‌کنیم.
«جادوگر کرملین» نام رمانی است که به بررسی عملکرد درونی دولت ولادیمیر پوتینِ می پردازد.شایان ذکر است، که این رمان نگرانی‌هایی را درباره اینکه آیا این کتاب به دیدگاه مثبت مردم فرانسه درباره روسیه دامن خواهذ زد یا نه، دولت مردان فرانسه را با چالش جدیدی روبرو کرده ای است. مخالفان آن می‌گویند که این کتاب تصویری کاملا هوادارانه از پوتین را ارائه می‌دهد که ممکن است بر سیاست کشوری تاثیر بگذارد
از وقتی شیخ دیاباته آماده شده، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران یحیی را تحت فشار قرار داده‌اند که از دو مهاجم نوک استفاده کند، اما آیا یحیی به این ریسک تن خواهد داد؟
ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.
هواداران پرسپولیس در پی اطلاع از پاسخ این پرسش هستند که آیا این اقدام ترابی، با تأیید کادرفنی بوده یا خودسرانه انجام شده است
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ