۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جزئیات شهادت یکی از نیروهای خود را در جریان حمله صورت گرفته در منطقه «الکحاله» اعلام کرد.
چهارصد و چهارمین شماره هفته‌نامه خط‌حزب‌الله، با عنوان «صدها هزار جوان، پیشران حرکت انقلاب» منتشر شد.
آمادگی رزمندگان حزب الله لبنان برای حمله زمینی به مواضع رژیم صهیونیستی و تمایل کاخ سفید برای بازنگری در روابط خود با این رژیم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان، قدرت خود را به رخ تل آویو می‌کشد.
چهارصدمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «پیام غدیر؛ اهمیت حکومت اسلامی» منتشر شد.
شماره سیصد و نود و هشتم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «کرانه باختری نقطه به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی» منتشر شد.
حزب الله لبنان در پیامی به عملیات غرورآفرین مقاومان فلسطینی ضد اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کرد: این عملیات صهیونیست‌ها را غافلگیر و سیلی دردناکی به آنان زد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
قدرت نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد جنین و شوک نظامیان صهیونیست از این توانمندی محور اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
یکی از افسران صهیونیست درباره تقویت توانمندی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت درصورت آغاز جنگی جدید روزانه ۲۰۰۰ فروند موشک از سوی حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی پرتاب می‌شود.
شماره سیصد و هشتادم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «نهضت رهایی و نجات انسان ها» منتشر شد.
فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: متاسفانه حشت‌الله بهرامی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان پس از مراسم تودیع و معارفه، توسط افراد ناشناس با اسلحه به قتل رسیده است.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: ایران راهبردی ندارد، اما قابلیت غنی‌سازی ۹۰ درصد را دارد. وقتی یک کشوری قابلیت دارد آن‌وقت اگر طرف مقابل فضا را چالشی کند، از این قابلیت هرگونه استفاده‌ای می‌شود کرد. غرب خیلی تلاش کرد ایران را از نظر قابلیت دچار چالش کند، اما نتوانست.
حشمت‌الله مهاجرانی و عبدالعلی چنگیز‌ مهمانان ویژه آخرین تمرین فولاد پیش از دیدار با الشارجه بودند.
حزب الله لبنان به پیروزی بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
عباس عبدی در توییتی به انتصاب حجت‌الله عبدالملکی به عنوان دبیر مناطق آزاد اقتصادی واکنش نشان داد.
انتصاب حجت‌الله عبدالملکی وزیر ناکام کار انتقادهای زیادی را برانگیخته است.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
شماره‌ی سیصد و پنجاه و چهارم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بازدارندگی، زیر سایه ایمان و مجاهدت» منتشر شد.
اظهار بی اطلاعی حزب الله از عامل حمله به رشدی درحالی است که رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که مطر یک تبعه لبنانی است، هرچند سی ان ان اعلام کرد که به صورت مستقل نتوانسته است صحت این موضوع را تأیید کند و مشخص نیست مطر قبلاً به لبنان رفته است یا خیر.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ