اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه‌های زیادی همراه بود. واکنش سیاوش یزدانی به تولد ساپینتو را مشاهده می‌کنید که باعث شد مرد ۵۰ساله پرتغالی قبل از تمرین با این مدافع صحبت کرده و سپس او را از تمرین اخراج کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
جیمی کاراگر با دفاع از عملکرد خانواده گلیزر –که بین یونایتدی‌ها به شدت منفور هستند- باعث عصبانیت گری نویل شد.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
رئیس پارلمان اروپا در توییتی اظهار نظر کرد تحریم‌های اعمالی ایران علیه انگلیس و اتحادیه اروپا باعث سکوت آن‌ها نخواهد شد.
انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر توسط یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد و آنها این انتقادات را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
اولیانوف در حساب کاربری‌اش در توییتر «جو بایدن» و «دونالد ترامپ»، روسای جمهور فعلی و سابق آمریکا را باعث پیشروی برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.
در ویدیوی عجیبی که در توییتر منتشر شده است، مورچه خواری را با دو سر در حال کندوکاو یک کنده نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که سر دوم خزدار و سفید مورچه خوار، به سر اصلی کمک می‌کند.
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
بیش از 500 تبلیغ‌کننده تصمیم گرفته‌اند در توییتر هزینه نکنند که این امر باعث کاهش 40 درصد درآمد شبکه اجتماعی شده است.
توییتر، حساب کاربری خبرنگارانی را که در مورد ایلان ماسک خبر منتشر می‌کردند، تعلیق کرد و درحالی که گروه‌های مطبوعاتی این تعلیق را محکوم می‌کنند، مالک توییتر روزنامه‌نگاران را متهم می‌کند که باعث به خطر افتادن خانواده‌اش شده‌اند.
این اولین دوره جام جهانی بود که در خاور میانه برگزار می‌شد و بعضی از اتفاقات باعث تعجب و ذوق‌زدگی هواداران اروپایی و آمریکایی شده است. یکی از فعالان توییتری که برای تماشای مسابقات جام جهانی راهی قطر شده با انتشار توییتی به قرار داشتن شلنگ در دستشویی‌های قطر واکنش نشان داد.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
جنجال‌های اخیر در مورد توییتر در پی رخداد‌های سالیان اخیر در حوزه شبکه‌های اجتماعی، از جمله رسوایی‌های فیس‌بوک در سوءاستفاده از اطلاعات کاربران یا اتهام‌های مرتبط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار جعلی و گمراه‌کننده در درگیری‌های میانمار و اتیوپی و ادعا‌های مرتبط به استفاده از این پلتفرم‌ها برای انتشار اخبار جعلی با هدف دخالت در انتخابات کشور‌های دیگر، باعث شده است تا تحلیلگران نسبت به قدرت و نفوذ کمپانی‌های خصوصی و میلیاردر‌های جاه‌طلب در این رسانه‌های جمعی اظهار نگرانی کنند.
حسین دهباشی در پاسخ به توییت محسن رضایی درمورد حملات موشکی زمان جنگ تحمیلی نوشت: موشک‌های رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نه ساخته دول غربی که همگی «اسکاد بی» و ساخت روسیه بود.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
فعالیت وزیر ارتباطات دولت رئیسی در توییتر که این فعالیت را منوط به رفع فیلتر این شبکه اجتماعی دانسته بود باعث شد شایعه رفع فیلتر توییتر قوت بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ