کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر شدن لیست بزرگسال اکثر باشگاه‌های لیگ برتری یک خطر بزرگ را در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال قرار داده است.
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.
به نظر می‌رسد شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، به ورزشکاران علاقه زیادی دارد چون گفته می‌شود نامزد جدید او بزرگ‎ترین ستاره فرمول یک است.
کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، پیش از سفر به مادرید برای پیوستن به تمرینات تیمش در ریودوژانیرو با دیگر ستاره بزرگ فوتبال برزیل، نیمار، دیداری دوستانه و صمیمی داشت.
شواهد نشان می دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
یکی از این رویدادهای بزرگ کیهانی، ابرنواختر است. انفجاری ستاره‌ای که نه تنها قدرتمند است، بلکه بسیار درخشان و کاملاً تماشایی است.
سرمربی اردن در آستانه بازی با امید ایران، از شاگردان رضا عنایتی تمجید کرد.
ستاره‌ها و گاز و غبار آنقدر زیاد است که سیاهچاله می‌تواند خیلی سریع بزرگ شود؛ و از آنجایی که بسیاری از کهکشان‌ها در طول عمر طولانی خود بار‌ها و بار‌ها با هم برخورد می‌کنند، سیاهچاله‌های عظیم راه آماده‌ای برای برخورد و ادغام به سیاهچاله‌های کلان سنگین‌تر دارند.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اولین کسی است که ایران را به رقابت‌های جام جهانی برده است.
لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت مجروح شد.
باشگاه استقلال در صورتی که فصل آینده هم خواستار حفظ محبی باشد باید ۶۰۰ هزار دلار دیگر به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.
ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.
رختکن یوونتوس به وضوح به دو دسته تقسیم شده و مکس آلگری مخالفان زیادی در باشگاه دارد.
والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، که بعد از درخشش در بازی دیشب رئال مادرید با ستایش سرمربی‌اش روبرو شد همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد.
براساس بیانیه ناسا و ای‌اِس‌اِی، چشم‌انداز واضح تلسکوپ جیمز وب رشته‌های ظریف گاز و غبار را در بازوان چرخشی بزرگ آشکار کرده است که از مرکز این تصویر به سمت بیرون می‌پیچد. نبود گاز در منطقه هسته‌ای، چشم‌اندازی بدون ابهام از خوشه ستاره‌ای هسته‌ای در مرکز کهکشان رقم زده است.
باشگاه منچستریونایتد از توافق با آژاکس بر سر انتقال «آنتونی» خبر داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است این باشگاه در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
انتشار کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی
وعده آجورلو برای جذب مربی و ستاره‌های بزرگ برای استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ