نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
سالاری گفت:نزدیک ۲۱ تن کاتالیست به یک پالایشگاه فراسرزمینی برای تولید بنزین ارسال شده است، همچنین نخستین کمپرسور ایرانی ساخت داخل برای استفاده در پالایشگاه فراسرزمینی به‌زودی رونمایی می‌شود.
چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان با هماهنگی فدراسیون فوتبال مدارک خود را به ای‌اف‌سی ارسال کردند.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: برای پرتاب ماهواره ناهید منتظر هستیم تا پرتابگر به مرحله آمادگی برسد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان با اشاره به گرم شدن هوا و بارندگی اخیر صورت گرفته در ایران و پاکستان افزود: آمار مالاریا در سیستان و بلوچستان امسال به دلیل بارندگی صورت گرفته و تردد‌های غیرقانونی اتباع خارجی و قاچاق سوخت از مرز‌های شرقی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
شرکت ماهان یک فروند هواپیمای ایرباس دیگر برای انتقال مسافران از آلماتی به پکن ارسال کرد، اما فرودگاه آلماتی به دلیل قوانین سخت کشور قزاقستان اجازه فرود به هواپیمای پشتیبان ماهان را نداد.
خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که دومین هواپیمای حامل کمک های انسانی ایران به آسیب دیدگان زلزله، وارد فرودگاه لاذقیه شد.
یک رسانه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که روسیه در حال تدارک ارسال جنگنده سوخو۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک است.
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه حوزه فضا عامل ایجاد ثروت برای کشور هاست، گفت: اقتصاد فضا و کم کردن تدریجی وابستگی آن به سرمایه‌گذاری های دولتی باید در دستور کار قرار بگیرد.
اخیرا ایران به صورت رسمی ارسال پهپاد به روسیه را پذیرفت و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه گفت که به روسیه پهپاد داده‌ایم، اما قبل از جنگ علیه اوکراین، شاید این بده‌بستان تهران و مسکو در همین زمینه باشد؛ یعنی ایران به روسیه پهپاد داده البته نه برای استفاده در جنگ و در مقابل مسکو نیز پذیرفته که سوخو-۳۵ به ایران بدهد.
کشور‌های غربی در روز‌های گذشته ادعا کرده‌اند پهپاد‌های مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعاهای بی اساس در مورد انتقال پهباد از سوی ایران برای استفاده در جنگ اوکراین را رد و تاکید کرد: این ادعاها هیچ ارتباطی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
مهاجم ایرانی پورتو با ارسالی زیبا، گل اول تیمش مقابل لورکوزن را ساخت.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین امسال و تأمین مناسب سوخت زوار حسینی خبر داد.
طبق اعلام وزارت نفت، ادعای ارسال فرآورده‌های سوختی رایگان به لبنان کذب بوده و ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت رایگان به لبنان ندارد.
بر اساس اخبار رسیده، ایران هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سوخت و فرآورده‌های نفتی رایگان به لبنان در دستور کار خود ندارد.
نخست‌وزیر لبنان گفت: گفت که یک مشکل کوچک مربوط به کیفیت سوخت وجود دارد که در صورت برطرف شدن لبنان از دریافت این هدیه استقبال می‌کند، چون به آن نیاز دارد.
یک مسئول در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت اعلام کرد که نفتکش‌های ایرانی حامل سوخت آماده هستند که طی یک الی دو هفته به سوی لبنان حرکت کنند و در بندری که طرف لبنانی مشخص کند، پهلو بگیرند.
ایالات متحده پاسخ خود را به نظرات ایران در مورد متن پیش‌نویس روز چهارشنبه ارسال کرد و اگر ایران با این شرایط موافقت کند می‌توان به سرعت به توافق دست یافت. از سوی دیگر، اگر مذاکره کنندگان ایرانی خواسته‌های جدیدی را مطرح کنند یا از عقب نشینی از خطوط قرمز آمریکا خودداری ورزند همه چیز ممکن است بدون هیچ گونه توافقی از بین برود.
امانی در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت لبنان و ارسال هیات رسمی به تهران برای برنامه ریزی مستقیم در این خصوص است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ