ایالات متحده پاسخ خود را به نظرات ایران در مورد متن پیش‌نویس روز چهارشنبه ارسال کرد و اگر ایران با این شرایط موافقت کند می‌توان به سرعت به توافق دست یافت. از سوی دیگر، اگر مذاکره کنندگان ایرانی خواسته‌های جدیدی را مطرح کنند یا از عقب نشینی از خطوط قرمز آمریکا خودداری ورزند همه چیز ممکن است بدون هیچ گونه توافقی از بین برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نشریه اصلی پرتغال: طارمی تاتنهامی شد
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
یک رسانه لبنانی مدعی شده چین در حال هماهنگی مذاکراتی میان ایران، سعودی و امارات برای تشکیل نیروی دریایی مشترک جهت تضمین امنیت دریانوردی در خلیج فارس است.
اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
تفاوت بین یک مجموعه زنده از ماده مانند لاک پشت و یک توده بی جان از آن مانند یک سنگ چیست؟ به هر حال هر دو صرفا از اتم‌های غیر زنده تشکیل شده اند. حقیقت آن است که ما هنوز واقعا نمی‌دانیم. به نظر می‌رسد که زندگی به نوعی از اجزای غیر زنده سر بر می‌آورد.
تعریف نشریه کیکر از آمادگی آزمون در خط آتش لورکوزن
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
نشریه آ.اس مدعی شد احتمال حضور پاکو خمس، سرمربی 52 ساله تراکتور روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد.
یک نشریه سوسیالیست سوئدی با هدف تمسخر رئیس جمهور ترکیه، مسابقه کاریکاتور برگزار می‌کند.
نشریه نشنال اینترست روز یکشنبه با انتشار خبری از مقام های آمریکایی درخواست کرد تا با توجه به افزایش قدرت ایران در ارتباط با صنایع هوایی به خصوص ساخت پهپاد و شکست تحریم های اقتصادی، راهبرد تحریمی خود را در قبال تهران تغییر دهد.
یک نشریه آمریکایی اعلام کرد حمید سجادی در لیست تحریم‌ها قرار خواهد گرفت.
دقایقی پیش، خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در مصلای امام خمینی (ره) به امامت آیت‌الله خاتمی آغاز شد.
دبیر شورای نگهبان هتاکی نشریه فرانسوی را نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: متولیان امر اقدامات قانونی خود نسبت به دولت فرانسه را با جدیت و مقتدرانه پیگیری کنند.
فرانچسکو توتی به پولشویی متهم شده و تحقیقات پلیس ایتالیا در مورد این قضیه شروع شده است.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اقدام ذلیلانه نشریه فرانسوی در توهین به اعتقادات و مقدسات از روی استیصال و شکست‌های متعددی است که از مقام ولایت و مرجعیت خورده است.
رئیس جمهور گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آنها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبرانقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است. دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را بکار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند.
روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
نشریه «سان» انگلیس خبر تمایل باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را منعکس کرد.
نشریه «آبولا» پرتغال در گزارشی با تیتر «ساپینتو و یک روز تاریخی در ایران» به دیدار استقلال با مس کرمان در لیگ ایران با حضور بانوان پرداخت.
حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ