خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که دومین هواپیمای حامل کمک های انسانی ایران به آسیب دیدگان زلزله، وارد فرودگاه لاذقیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها در اواخر آذرماه امسال برگزار می‌شود.
رئیس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین پهنه‌ای دمای هوای یزد در تیرماه امسال به ۳۱.۸ درجه سلسیوس رسید که دومین تیرماه گرم این استان در ۷۲ سال اخیر است.
میلان پیشنهاد جدیدی برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، به پورتو ارسال کرده است.
باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا دومین پیشنهادش برای خرید هری کین، ستاره تاتنهام، را ارسال کند.
گلر شماره یک پرسپوليس دومین اخطار خود در خصوص مطالباتش را به باشگاه ارسال کرد.
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
مهلت ارسال طرح ها به دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل‌ها و خوراک و نوشیدنی تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.
دومین ماموریت خصوصی ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام شد.
شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
دومین تلاش ژاپن برای ارسال ماهواره به فضا با راکت نسل جدید «اچ ۳» ناکام ماند و آژانس اکتشافات هوافضای این کشور را به انجام تحقیقات فوری درباره چرایی این شکست واداشت.
ایرانسل که سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ایران، «گزارش پایداری» کسب‌وکار را منتشر کرده بود، امسال نیز برای دومین سال متوالی، گزارش پایداری سالانه خود را منتشر کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: دومین محموله اقلام امدادی کمیته امداد با مشارکت اداره کل اموال تملیکی به مناطق زلزله زده «خوی» ارسال شد.
معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از ارسال دومین محموله صادراتی ایران خودرو شامل خودرو تارا اتوماتیک به کشور ارمنستان خبر داد.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تمدید مهلت ارسال آثار دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد.
احسان حاج‌صفی که از دقیقه ۸۱ به‌عنوان آخرین تعویضی آ. ا. ک آتن وارد زمین شده بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده با یک ارسال خطرناک از کرنر سمت چپ زمین موقعیت‌سازی کرد
کاپیتان تیم ملی ایران با یک ارسال زمینه‌ساز برتری لحظه آخری تیمش مقابل آترومیتوس شد.
آژانس فضایی چین اعلام کرد منگتیان، دومین ماژول آزمایشگاهی که اواخر اکتبر امسال به ایستگاه فضایی چین پرتاب می‌شود، روز یکشنبه به ابزار پیشران مجهز شد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
دومین تلاش ناسا برای انجام ماموریت آرتمیس یک و ارسال موشک اس ال اس همراه کپسول اوریون به مدار ماه به دلیل نشتی هنگام سوختگیری انجام نشد. این ماموریت احتمال دارد تا نیمه اکتبر انجام نشود.
رئیس دیوان محاسبات از ارسال دومین گزارش دو ماهه اجرای بودجه کل کشور به مجلس خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ