امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آبادان گفت: با توجه به احترامی که برای همکاران قائل هستم، از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر قانع نشدم و آن را به رای می‌گذارم، پای هزینه‌اش هم می‌ایستم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور آغاز شد.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان از دستور کار خانه ملت خارج شده است.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، طرح استیضاح وزیر اقتصاد هر چه زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.
کار وزیر ورزش در مجلس به استیضاح کشید
جلسه رای اعتماد به «محمدهادی زاهدی وفا» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که منجر به رأی اعتماد نمایندگان به وی نشد.
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نگرفت
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تأیید کردند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی کار در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.
نامه معرفی محمد هادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی اعلام وصول شد.
بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس است.
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد: معرفی وزیر کار و رفاه اجتماعی فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نامه معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پایان فرصت سه ماهه دولت برای معرفی وزیر کار نزدیک است لذا هرچه سریع‌تر وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای مردمی کردن یارانه ها نقش کلیدی دارد و تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی بیش از این به صلاح نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
پیامد رژیم غذایی گیاهی بر بارداری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ