کشور‌های غربی در روز‌های گذشته ادعا کرده‌اند پهپاد‌های مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی مرحله پیش‌ثبت‌نام برای انتخابات مجلس دوازدهم به پایان رسید که بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب و اعتدالی نیز نامزد انتخابات شدند.اسامی آن‌ها چیست؟
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی‌بوشهر برگزار می‌شود.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مانور مقابله با سموم قاچاق بخش کشاورزی در هشت شهرستان استان خبر داد.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
رئیس جمهور کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.
عباس عبدی درباره سخنان فرمانده نیروی انتظامی مازندران نوشت: وظیفه نیروی انتظامی یا هر نهاد دولتی دیگر گرفتن حقوق برای انجام قانون است، اینکه با انجام آن چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، مساله اولیه آنان نیست و در قانون نیامده که مبارزه با دزدان مستلزم شکستن گردن آنان یا پاسخگویی فرمانده به جای مامور متخلف است.
دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.
از صبح دیروز فیلمی در برخی گروه های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
عبدالله معتمدی،‌ رییس دانشگاه، هیئتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزییات این حادثه تلخ کرده است.
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
دادستان مرکز استان گیلان درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر گفت: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما به سرعت وارد شدیم و برای عزیزانی که پرونده‌های روشنی داشتند، یعنی مامور یک یگان مشخص بودند، به سرعت تشکیل پرونده دادیم و این‌ها تعیین تکلیف شدند که ان‌شاءالله خدمات اندکی که ما ارائه می‌دهیم را خدمت‌شان تقدیم خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رسیدگی به وضعیت خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه که در بازداشت هستند، گفت: تعدادشان زیاد نیست، حوزه معاونت مطبوعاتی را در این خصوص مامور کردیم و دستگاه‌های امنیتی هم واقعا همکاری می‌کنند.
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
یکی از منابع نزدیک به نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق به آخرین روند رایزنی های او درباره تشکیل دولت جدید اشاره کرد.
درپی اتفاق ناگواری که برای مرحومه مهسا امینی رخ داد، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مامور بررسی این حادثه و گزارش آن شد. رئیس مجلس پیش از این تاکید کرده بود: «ما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا علت حادثه روشن و شفاف شود و آن نیز به صورت رسمی اعلام شود، هیچ شکی در این نیست.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان تهران مامور به انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ