نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی والیبال نوجوانان در حالی در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف فرانسه خواهد رفت که در صورت شکست حریف و قهرمانی، رکوردی تاریخی و جهانی برای ایران به ثبت خواهد رسید.
دونده سومالیایی دوی 100 متر یونیورسیاد 2023 را با زمان عجیبی به پایان رساند.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
بر اساس اعلام گزارش‌های مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور، میزان تقاضای مصرف برق به نصاب جدید ۷۲ هزارو ۷۰۰ مگاوات رسید.
ثبت رکورد توزیع سه میلیون بستنی توسط یک شرکت لبنیات
ثبت رکورد تولید 64 هزار و 939 تن آند تولیدی در شرکت ملی مس
رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.
هفته گذشته مصرف برق کشور از ۷۰هزار مگاوات گذر کرد و رکورد جدیدی را در سال های اخیر به ثبت رساند اما ظاهرا قرار است این رکورد در هفته جاری شکسته شود.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
ثبت رکورد تولید 357 هزار و 347 تن کنسانتره مس در 3 ماه نخست سال 1402
درشرایطی که ذخایر سد‌های تهران افت قابل‌توجهی نسبت به سال قبل و سال‌های نرمال داشته است، مصرف لحظه‌ای آب در تهران رکورد ۵۵هزار لیتر در ثانیه را به ثبت رساند.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به رکورد خاص دیگری دست پیدا کرد.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
ثبت رکورد استخراج 42 میلیون و 95 هزار تن ماده معدنی در شرکت مس
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
سال جاری مصرف گاز در بخش خانگی رکورد تازه ای به نام خود ثبت کرد و ناترازی گاز دامن گیر استان‌های شمالی شد با این وجود هیچ یک از استان‌ها برخلاف سال‌های گذشته خاموشی گسترده را تجربه نکردند.
روز گذشته از ۸۴۷ میلیون متر مکعب گاز تحویلی به شبکه، ۶۶۰ میلیون متر مکعب دربخش خانگی، صنایع غیر عمده و تجاری مصرف شده است، یعنی ۷۸ درصد گاز تحویلی کشور در این بخش مصرف و رکورد جدیدی ثبت شده.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ثبت رکورد تازه ترافیک تولید و مصرف داده در داخل کشور با حدود ۶ ترابیت بر ثانیه خبر داد.
آمارها حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۰ رکورد انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی مشخصاً ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰ میلیارد لیتر فرآورده نفتی به ثبت رسیده است.
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ گفت: اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ