رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: وضعیت تولید سوخت در پالایشگاه‌های ده‌گانه از ابتدا سال تاکنون حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است و این میزان افزایش در مرداد به ۱۶ درصد رسیده است.
یکسال قبل بود که رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: باید تا پایان سال سهام عدالت به آن‌ها تخصیص پیدا کند. خاندوزی نیز وعده داد: به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان از سهام شرکت‌های دولتی تخصیص یابد.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست تاکید کرد: کیفرخواست قطعی است ولی قرار منع تعقیب قطعی نیست بنابراین ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض است.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری حاکی از آن است که ۴ استان در صدر پوشش قرار دارند و برای رسیدن به هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۴، باید در سال جاری حداقل به پوشش ۱۰ میلیون خانواری رسید.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از اول تا دهم بهمن تهرانی‌ها هوای آلوده‌ای را تنفس کرده‌اند. در این ۱۰ روز شش روز هوا برای گروه‌های حساس و چهار روز برای تمامی گروه‌ها آلوده بوده است.
عبدالله معتمدی، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی حدود ۱۰ دانشجوی ممنوع‌الورود در زمان دوره آموزش داشت که امکان حضور در امتحانات به این افراد اطلاع‌رسانی شده است.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مشکلات ناظر بر ایمنی ورزشگاه آزادی، مربوط به مقاومت‌سازه‌ای است، گفت: مالکان حدود ۱۰ مورد از ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی پای کار آمده‌اند.
بررسی ها از آخرین وضعیت قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت ها همچنان روند صعودی داشته و طی ۹ روز (از ۲۷ آذر ماه تا ۶ دی ماه) میانگین ۱۰ تا ۵۵ میلیون تومان گران شده است.
بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۱۹ آذرماه)، کیفیت هوا درایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۲، پیروزی (منطقه ۱۳)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری منطقه ۲۱ در وضعیت ناسالم برای همه قرار دارد.
شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ تهران از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی بازدید و آخرین وضعیت آن در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امور شهری را مورد بررسی قرار داد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
بر اساس آخرین اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص آلودگی هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ و ۱۰ میکرون) در شهرستان کرج بر روی عدد ۱۹۵ قرار گرفته است.
معاون وزیر صمت گفت: تاکنون از ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید صنایع، ۱۸۰ مگاوات وارد چرخه تولید شده و ۳۶۰ مگاوات دیگر نیز تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود.
معاون وزیر صمت گفت: تاکنون از ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید صنایع، ۱۸۰ مگاوات وارد چرخه تولید شده و ۳۶۰ مگاوات دیگر نیز تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود.
حمید نوری پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.
حمید نوری روز گذشته پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.
مسوول مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین حسینی در شلمچه نیز در این رابطه اعلام کرد: به دنبال بسته شدن مرز بین المللی شلمچه، با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر سه هزار نفر از زائرانی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ