اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایان تیلور خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس تاکید می کند که تاتنهامی ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را بعنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: هدف اصلی پیمان شانگهای بعد از تأسیس آن، ایجاد یک نظم نوین جهانی مبتنی بر چند جانبه‌گرایی برای مقابله با یک جانبه‌گرایی آمریکا و کشورهای متحد آن است.
متهم از چند مرد نیز به بهانه گرفتن وام‌های سود پایین نیز پول گرفته است و در شهر‌های گیلان، مشهد و شیراز زنان را هدف نیت شوم خود قرار داده است.
متهم گفت: هیچ راه گریزی نداشتم، چون آن‌ها چند نفر بودند و به صورتم اسپری فلفل پاشیدند. من هم با چشمانی بسته، چاقو کشیدم و بی هدف به طرف آن‌ها حمله ور شدم که در نهایت فهمیدم دو نفر از آنان به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر هم در بیمارستان بستری شده است.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک نوجوان نابلسی که چند روز پیش مورد هدف نظامیان صهیونیست‌ قرار گرفته بود، به شهادت رسیده است.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
بازگشت همراه با موفقیت آبی های تهران از سفر به جم می‌تواند چند هدف مختلف را برای این تیم محقق کند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
نیو ایدن خودرویی است که بر هوش مصنوعی و رانندگی خودران تمرکز دارد و ایجاد یک رابطه چند قطبی جدید بین انسان و ماشین را هدف قرار داده است.
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.
از بامداد امروز برخی شبکه‌های خبری و مجازی ادعا‌هایی درخصوص شهادت شماری از مسئولان ایرانی در دمشق و همچنین هدف قرار گرفتن مدرسه امام خمینی (ره) منتشر کردند که هیچ یک صحت ندارد. محل اصابت راکت چند ساختمان با مجتمع امام خمینی (ره) فاصله دارد و حتی شیشه‌های این مجتمع نیز آسیب ندیده است.
یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی و یک منبع بلندپایه نظامی در منطقه مدعی شده که «چند شناور و پهپاد ایرانی در حمله به کامپو اسکوئر به کار گرفته شده‌اند».
در شرایطی که چند روزی است بانک مرکزی با هدف نرخ سازی در بازار ارز، مجوز عرضه ارز تا سقف ۵ هزار یورو در صرافی‌های مجاز و شعب ارزی پنج بانک را صادر کرده است، امروز شورای پول و اعتبار مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح کرد.
استقلال بدون محبی و با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، یک بار دیگر مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
تصویب این تحریم‌ها در حالی است که چند مقام و دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواستند نامشان فاش شود، به نشریه آمریکایی پولیتیکو گفته بودند به دلیل ادعای «فروش پهپادهای ایرانی به روسیه»، پنج فرد و سه نهاد ایرانی هدف تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
جرم محاربه زمانی محقق خواهد شد که این اعمال جنبه عمومی داشته باشد و شخص توانایی سلب امنیت را داشته باشد. اگر کسی با نیت شخصی یک یا چند نفر را هدف قرار دهد و با آن‌ها درگیری شخصی داشته باشد و این اعمال را فقط نسبت به آن‌ها انجام دهد و عمل او عمومیت نداشته باشد، این عمل محاربه نخواهد بود.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.
بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ