بازگشت همراه با موفقیت آبی های تهران از سفر به جم می‌تواند چند هدف مختلف را برای این تیم محقق کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ساعت سه بامداد روز شنبه سوم تیر ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل مبنی بر مسمومیت ۱۸ نفر از ساکنان یک منزل با گاز مونوکسید کربن در محله میراشرف اردبیل، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: برخی از افراد که درصدی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده‌اند، به همان نسبت سود آنها کاهش پیدا می‌کند و سود سهام به دارندگان جدید سهام عدالت واریز می‌شود.
های وب در پاییز ۶۰۶ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ درصد نسبت به تابستان افت کرده و در سطح فروش بهار است. سود خالص شرکت در بهار ۳۲۳ میلیارد تومان و در تابستان ۴۹۰ میلیارد تومان بوده که در پاییز افت شدیدی کرده و به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید (۲۵۰ ریال در ازای هر سهم) رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در تابستان ۸۸ درصد و در پاییز ۴۸ درصد بوده است.
نقاط حمایت و مقاومت از جمله مهمترین مفاهیم در بحث تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند و اغراق نیست اگر بگوییم که این مفاهیم کلیدی‌ترین بحث در ساختار تحلیل تکنیکال به شمار می‌روند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۵۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.
بعد از گذشت حدود سه سال از عمر ارز ۴۲۰۰ تومانی سرانجام امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که این ارز رانتی را حذف کنند و بنابراین در سال ۱۴۰۱ دیگر خبری از ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهد بود. در گفتگو با حسن حسین نیا از کارشناسان بازار سرمایه به بررسی تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ بر بورس پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ