یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: هدف اصلی پیمان شانگهای بعد از تأسیس آن، ایجاد یک نظم نوین جهانی مبتنی بر چند جانبه‌گرایی برای مقابله با یک جانبه‌گرایی آمریکا و کشورهای متحد آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواسونگ-۱۸ یک موشک بالستیک قاره پیمای سه مرحله‌ای با سوخت جامد است. این اولین موشک بالستیک قاره‌پیما با سوخت جامد است که توسط کره شمالی توسعه یافته‌است. "هواسونگ-۱۸" را با هدف "تقویت اساسی" توانمندی کره‌شمالی برای ضد حمله هسته‌ای ساخته شده‌است.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد جدید با نام "هواسونگ-۱۸" را با هدف تقویت قابلیت ضد حمله هسته‌ای این کشور آزمایش کرده است.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
شرزود تمیروف یکی از خوب های پیکان در بازی با استقلال بود.
وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.
سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.
علیرضا پیمان پاک گفت: بحث کوتاژ ارزی را با همکاری بانک مرکزی با هدف رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان دنبال می کنیم تا ارز صادرکنندگان به کشور بازگردد و با قیمت نزدیک به بازار واقعی به فروش برسد.
در بیانیه مشترک رییس‌جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس آمده‌است:  رهبران بر ضرورت حمایت از پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و جلوگیری از اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در منطقه خلیج [فارس]و تضمین ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران با هدف حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و بر ضرورت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کردند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
به تازگی کره شمالی موشک بالستیک قاره پیمای هاوسونگ را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که به گفته مقامات ژاپنی، این موشک در حدود ۲۰۰ کیلومتری غرب جزیره اوشیما هوکایدو در منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از برگزاری نشست نمایندگانی از روسیه و آمریکا با هدف مذاکره پیرامون پیمان «استارت نُو» در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر سال جاری در قاهره خبر داد.
دولت جدید سوئد با هدف جلب رضایت ترکیه به منظور پیوستن استکهلم به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از شبه‌نظامیان کُرد فاصله می‌گیرد.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم بصیر و هشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح، صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مردم بصیر و هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده اتفاقات و قضایای اخیر پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او مقوله و موضوع دیگری است.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی مسابقات لیگ برتر است.
سیدحسین حسینی امیدوار است که در پنجمین تقابل پیاپی استقلال برابر پیکان، دروازه اش را بسته نگه دارد.
مهاجم تازه وارد استقلال در اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب این تیم، یک نیمه کم فروغ را پشت سر گذاشت.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به گرمای شدید مسجدسلیمان گفت: بازیکنان در این هوا و شرایط سخت عملکرد خوبی داشتند و به هدف خود دست پیدا کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ