بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسونری در روزهای اخیر به شدت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داده بود ولی خالی بودن تنها یک سهمیه غیر اروپایی و تخیف ندادن پورتو باعث شد تا تیم ایتالیایی نسبت به جذب این بازیکن سرد شود.
ستاره تیم ملی جوانان ایران می‌گوید تنها هدف آن‌ها قهرمانی در جهان است.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
رودولفو بورل،‌ دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی به عنوان مدیر ورزشی جدید آستین اف سی انتخاب شده است.
بسیاری از ناظران معتقدند این پرسشنامه با هدف پژوهش انجام نشده است و تنها حُسن آن برای مدیران این است که یک گزارش از نتایج مخدوش آن برای مقامات بالادستی بنویسند که ۹۸ درصد دانش‌آموزان در مسیر مطلوب ما هستند.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
نیستاتی با بیان اینکه استفاده بیش از حد نیاز بدن از شیر با هدف لاغر شدن یکی دیگر از باور‌های غذایی غلطی است که بسیار رایج است، گفت: استفاده از شیر و لبنیات در مقادیر توصیه شده هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند سلامت بدن را تضمین کند، ولی نکته اینجا است که افراط در مصرف این ماده غذایی موجب انباشت چربی در بدن می‌شود.
گلودرد استرپتوکوکی یک بیماری بسیار دردناک و البته همراه با تب است. طول دوره این بیماری اغلب بیشتر از یک هفته است و به تنهایی می‌تواند باعث عفونت گوش یا حتی تب روماتیسمی شود و ارگان‌های مهم بدن را هدف قرار دهد. یک راه طبیعی برای مقابله با گلودرد استرپتوکوکی، غرغره کردن سرکه سیب رقیق شده در یک لیوان آب گرم است. یک تا ۳ قاشق چای‌خوری سرکه در هر ۸ اونس آب و غرغره کردن آن در طول روز برای از بین بردن این گلودرد مفید است.
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از ۵برابر تقاضا بود.
ارتش اوکراین برای نخستین بار از ماه سپتامبر تاکنون، تنها در یک روز نیروگاه اتمی زاپروژیا را ۱۲ بار هدف حمله و بمباران قرار داد.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آن‌ها تنها یک بهانه است.
میلز رابینسون، مدافع تیم ملی امریکا تنها غایب قطعی این تیم در جام جهانی قطر خواهد بود.
سخنگوی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی این طرح، خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته دانشگاهی، صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور است و تنها یک کارشناس اداری در این دفتر حضور خواهد داشت.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.
هدف تقسیمات استانی توزیع عادلانه امکانات در یک منطقه است ولی اگر این تقسیمات براساس مصالح شخصی، گروهی یا قومیتی و بدون کار کارشناسی انجام شود، نه تنها به هدف خود نمی رسد بلکه می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ