ایران در شرایطی در بازی نخست خود به مصاف انگلیس می‌رود که هری کین، کاپیتان این تیم از تلاش برای قهرمانی می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
آلسیا روسو، مهاجم زنان انگلیس، در آستانه فینال جام جهانی درباره انگیزه بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات صحبت کرده است.
سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس، می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را برای قهرمانی در جام جهانی 2023 انجام خواهد داد.
کاپیتان تیم ملی شرایط این تیم را در جام جهانی و به خصوص قبل از بازی با انگلیس با کلمات جالب توجهی توصیف می‌کند.
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
هافبک تیم ملی انگلیس معتقد است کاپیتان آرژانتین برای اثبات بهترین بودن در تاریخ نیاز به قهرمانی جام جهانی نداشت.
هوگو لوریس پس از تبدیل شدن به رکورددار پوشیدن لباس فرانسه، تنها دو مسابقه با دو قهرمانی متوالی در جام جهانی فاصله دارد.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم و مهمترین موضوع برای من قهرمانی در جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نفری 500 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.
جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، امیدوار است که این تیم بتواند از تیم زنان انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی 2022 الهام بگیرد.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در جام جهانی حریف ساده وجود ندارد اما به نظر می‌رسد انگلیس خطرناک ترین حریف ما در مرحله گروهی باشد.
فابیو جانواریو معتقد است که فقط انگلیس می تواند ایران را در دور گروهی جام جهانی شکست دهد.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال یوفا سال گذشته رسید، اما انگلیس از زمان قهرمانی جام جهانی در سال ۱۹۶۶ نتوانسته جام بزرگی کسب کند.
بازیکن ملی پوش پرسپولیس گفت: انگلیس بهترین لیگ دنیا را دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی است.
لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.
لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.
جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، معتقد است تیم ملی کشورش توانایی قهرمانی در جام جهانی 2022 را دارد.
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ