آلسیا روسو، مهاجم زنان انگلیس، در آستانه فینال جام جهانی درباره انگیزه بالای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
رئال مادرید می‌دانسته که آردا گولر دچار آسیب دیدگی بوده و با این وجود بازیکن فنرباغچه را جذب کرده است.
شباهت باورنکردنی یک تعزیه خوان به محسن رضایی در فضای مجازی خبرساز شد.
منچستریونایتد گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ لیگ برتر را با شرکت آدیداس امضا کرده است.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
فردی با انتشار ویدیویی از کبوتر خود واکنش او را پس از 12 روز دوری و حضور در مرکز نگه داری نشان داد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
راموس ۴۱ ساله به دیلی‌میل گفت: «من می‌توانم چیز‌هایی را به او بگویم و او نمی‌گوید که نه! تو نمی‌توانی چنین چیز‌هایی را بگویی. اوه نه، تو اجازه نداری چنین احساسی داشته باشی و بعد شروع به بحث کردن با من کند. هیچ قضاوتی وجود ندارد.»
دانشمندان بر سر وجود قاره‌ای به نام زلاندیا به توافق رسیده‌اند؛ قاره‌ای که بنا به دلایلی نامعلوم که دانشمندان در صدد درک آن هستند، از گوندوانا فاصله گرفته بود.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
نامه گم‌شده‌ای که توسط آلبرت اینشتین به یک محقق به نام گلین دیویس در سال ۱۹۴۹ نوشته شده بود کشف شد و گفته می‌شود این نامه در زمینه‌های زیست‌شناسی و فیزیک، پیش‌بینی‌های بسیاری داشته است.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
به طور معمول هر فردی زمان را نسبت به خودش تجربه می‌کند. اما فردی که سریع‌تر حرکت می‌کند، زمان سپری شده کمتری را نسبت به فردی که کندتر حرکت می‌کند، تجربه می‌کند. این افراد تنها زمانی که ساعت‌هایشان را با هم مقایسه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ساعت یکی از آن‌ها زمان بیشتری را نشان می‌دهد و ساعت دیگری زمان کمتری را.
سرمربی پرسپوليس برای سومین بار در این فصل در استادیوم آزادی شکست خورد.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
به دنبال انتقال ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید، باشگاه بارسلونا در نظر دارد برای این مهاجم هلندی جانشین جذب کند.
تنیسور آمریکایی، در مورد پیروزی هیجان‌انگیزش برابر قهرمان 22 گرند اسلم در دور دوم تنیس آزاد استرالیا 2023 اظهارنظر کرد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کامرون و صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه تساوی پرگل به پایان رسید.
رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس، در دو بازی اول ملی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارد.
رمکو پاسفیر، دروازه بان 38 ساله آژاکس، در دو بازی اول ملی خود برای تیم ملی هلند خوش درخشید و حالا شانس بالایی برای رفتن به جام جهانی دارد.
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
اوا دختر ٢٠ ساله‌ای است که طی چند روز از ناحیه گوش احساس درد می‌کرده و بعد از مراجه به دکتر، متوجه وجود یک بچه مار در گوشش می شود.
آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ