هافبک تیم ملی انگلیس معتقد است کاپیتان آرژانتین برای اثبات بهترین بودن در تاریخ نیاز به قهرمانی جام جهانی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طاووسی یکی از چهره‌های خاصی است که جزء تاریخ شفاهی فوتبال ایران محسوب می‌شود و حرف‌های او بسیار خواندنی است.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید برد ۴-٢ مقابل استقلال بهترین تجربه او از دربی بوده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
علی دایی در روز‌های اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین‌های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
علی دایی در روزهای اوج هیده توشی ناکاتا که از بهترین های تاریخ آسیاست جلوی هت تریک او را گرفت و بهترین بازیکن قاره آسیا شد
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، می‌گوید رفتار و شخصیت لیونل مسی باعث شده که او همیشه بهترین بازیکن دنیا باشد.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
گرت بیل برای ولز فقط یک بازیکن فوتبال نبود؛ او بهترین تاریخ ورزش و یک نماد بزرگ برای این کشور بود.
پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود عده زیادی از هواداران فوتبال را عصبانی کرده است. جایی که او می‌گوید پله یا مارادونا؟ نه، بزرگترین فوتبالیست تاریخ شخص دیگری است.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست بارسلونا، بار دیگر از خوان لاپورتا به خاطر از دست دادن لیونل مسی انتقاد کرد و گفت که او باعث شد باشگاه کوچک‌تر از بهترین بازیکن تاریخش شود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
ایوان پریشیچ با گلی که امشب مقابل ژاپن به ثمر رساند از داوور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی، پیشی گرفت تا رکورد بهترین گلزن تاریخ کرواسی در تورنمنت‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد.
اسوون گوران اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان مدعی شده که گرت ساوتگیت بازیکنان بهتری نسبت به زمانی که او هدایت سه شیرها را بر عهده داشت در اختیار دارد
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
رئیس هیات فوتبال خوزستان در شرایطی از مسئولیتش کنار رفت که مصاحبه های عجیبی از او به یادگار مانده است.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ