هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای صبحانه داشتن یک نان شیرین خیلی لذت بخش است. اینکه بتوانید در عرض نیم ساعت آماده‌اش کنید و برای چند روز داشته باشید که دیگر نورعلی نور است! پس این مواد را کنار هم بچینید و خیالتان راحت باشد که نه خمیر مایه لازم دارید، نه همزن برقی و نه فر! این نان خوشمزه سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه فکر کنید آماده می‌شود.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تصویب ۲۰ اسفند به‌عنوان سالروز تولد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان روز قهرمان ملی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بزرگترین حملات سایبری به این رژیم طی سال‌های گذشته فقط در عرض دو روز و همزمان با روز جهانی قدس خبر دادند.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
محمدحسین اکبرمنادی در عرض چند دقیقه رویای کلین‌شیت در آزادی را با یک شکست تلخ عوض کرد.
در پژوهش‌های اخیر، استخراج و جمع‌آوری گرد و غبار از سطح ماه و قرار دادن آن در فضای بین زمین و خورشید پیشنهاد شده است. این ابر‌های گرد و غبار پیش از آن که توسط باد‌های خورشیدی و فشار تشعشع‌ها پراکنده شوند، به مدت چند روز سیاره ما را می‌پوشانند. پژوهشگران می‌گویند که در عرض یک سال، چنین سپر‌های گرد و غباری می‌توانند نور خورشید منتهی به زمین را تا ۱.۸ درصد کاهش دهند که در محدوده مورد نیاز برای کاهش سرعت افزایش دمای سیاره ما است.
جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی‌ها، بنده با جرئت و صراحتاً عرض می‌کنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه‌تنها تا ۲۰ روز آینده بلکه تا سال ۱۴۰۵ هم انجام نخواهد شد.
سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کار‌های روزمره باز می‌دارد. همه ما دوست داریم سریع‌تر از شر سرما خوردگی راحت شویم و آن را درمان کنیم.
سرماخوردگی یکی از بیماری‌های رایج پاییز و زمستان است، اما متخصصان طب سنتی می‌گویند با مصرف دم نوش گشنیز می‌توانید از بروز سرماخوردگی پیشگیری کنید. حتی نوشیدن این دم نوش علائم سرماخوردگی را هم در مدت کوتاهی از بین می‌برد و در عرض دو روز حالتان خوب می‌شود.
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دیماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. زائران از جای جای ایران برای عرض ارادت به سردار دل‌ها خود را به گلزار شهدای کرمان رساندند.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
پاس گرگان با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 3-0 موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.
مسوولان شهری گفته‌اند که این ابر متان را ندیده‌اند، البته باید خدمت آن‌ها عرض شود که گاز متان نه رنگ دارد، نه بو! چند روز پیش با اسماعیل کهرم، کارشناس محیط زیست صحبت می‌کردم و او می‌گفت: «مشکل آرادکوه با دو دستگاه زباله‌سوز برطرف می‌شود.»
معاون اول قوه قضائیه به منظور پیگیری پرونده عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و عرض تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه روز جمعه وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
پوریا یلی می گوید کادر فنی تیم‌ملی در عرض یک روز به خوبی کامرون را آنالیز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ