فابیو جانواریو معتقد است که فقط انگلیس می تواند ایران را در دور گروهی جام جهانی شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
گزش این نوع خاص از عنکبوت بومی برزیل می تواند گاه مرگبار و منجر به نعوظ طولانی مدت و دردناک در مردان و سردردهای کشنده شود.
لوکاس لیوا، هافبک سابق لیورپول، لاتزیو و تیم ملی برزیل، معتقد است که کشورش با کارلو آنچلوتی می‌تواند برای ششمین بار قهرمان جام جهانی شود.
دانشمندان مؤسسه بوتانتان در سائوپائولو، برزیل می گویند مولکولی که در زهر نوعی ماهی به نام Thalassophryne nattereri یافت شده است، توانایی بسیاری را در کنترل التهاب ریه نشان داده و می تواند به عنوان پایه ای برای یک داروی موثرتر آسم عمل کند.
تیم ملی فوتبال عربستان می تواند در رقابت های کوپا آمه‌ریکا در سال 2024 شرکت کند.
آدریانو، ستاره سابق خط حمله اینتر و تیم ملی برزیل گفت، تماشای مسابقات اینتر را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهد و این تیم می‌تواند لیگ قهرمانان را ببرد.
این ارگانیسم نادر رفتاری شبیه به خویشاوندان نزدیکش یعنی قارچ‌های زامبی دارد و می‌تواند عنکبوت‌های دریچه‌ساز را به شیوه‌ای خاص شکار کند.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
ماتئوس کانیای برزیلی که فصل را در ولورهمپتون ادامه خواهد داد در پست خداحافظی خود از اتلتیکویی‌ها یک تکه سنگین به سیمئونه انداخت.
سرمربی سابق تراکتور می‌گوید کرواسی شانس پیروزی مقابل برزیل را دارد.
ستاره جوان تیم ملی برزیل بعد از غلبه بر کره جنوبی، آغوشی صمیمانه برای پله فرستاده و تاکید کرد که تیمش می تواند تا فینال به رقصیدن و جشن ادامه دهد.
شماره ده تیم ملی برزیل با انتشار یک توئیت از تمرین اخیر تیمش خبر از بازگشت سریع‌تر از آن چه که پیش‌بینی می شد را داد.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی به تمجید از میزبانی قطر از مسابقات جام جهانی پرداخت.
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است تیم های برزیل و آرژانتین در این جام جهانی می توانند به قهرمانی دست یابند.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس معتقد است که ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است سلسائو پس از 20 سال بار دیگر می تواند قهرمان جام جهانی شده و سلطه تیم های اروپایی در این رقابت ها را پایان بدهد.
رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، از گابریل ژسوس، مهاجم جدید آرسنال، به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر نام برد.
رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، از گابریل ژسوس، مهاجم جدید آرسنال، به عنوان یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر نام برد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی/ دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله/ فرجام خودربایی برای ازدواج!/ تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته/ جزئیات آتش سوزی در پارک پردیسان تهران/ بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا (ع)/ قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک/ ۳ برادر طراح اصلی سرقت بانک
با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ