لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
نمایش فوق العاده کارلوس آلکاراس در دیدار یک چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون تمجید جالب اسطوره فوتبال انگلیس را به دنبال داشت.
ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.
مسی در آخرین فصل حضورش در بارسلونا یعنی دو سال پیش دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی دریافت می‌کرد، ولی در دستمزد جدید یک چهارم این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش چهار پیشنهاد روی میز دارد.
فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش چهار پیشنهاد روی میز دارد.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر این‌صورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
بارسلونا برای بازگشت لیونل مسی در تابستان پیش رو باید چهار شرط را برآورده کند و در غیر اینصورت بعید است باشگاه کاتالان در رسیدن به این هدف موفق بشود.
مهاجم آینتراخت یکی از چهار بازیکنی است که در این فصل از آمار 10 گل و 10 پاس گل در لیگ های معتبر فراتر رفته است.
چهار میلیون نفر در خیابان‌های بوینس آیرس حضور دارند و شاهد رژه افتخار بازیکنان آرژانتین هستند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین در حالی به دنبال فتح جام جهانی 2022 است که پیش از این سابقه کسب چهار جام بین المللی را همراه با آلبی سلسته در کارنامه دارد.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
تیم ملی آرژانتین انتقام چهار سال قبل را در حساس‌ترین زمان از کرواسی گرفت.
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی بین دو تیم آرژانتین و هلند برگزار می‌شود.
آندری‌یس نوپرت، دروازه‌بان تیم ملی هلند، اعلام کرد در صورتی که دیدار این تیم مقابل آرژانتین در یک چهارم نهایی جام جهانی به ضربات پنالتی کشیده شود، آماده است تا ضربه پنالتی لیونل مسی را مهار کند.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
ویرجیل فن دایک از تقابل هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با آرژانتین هیجان‌زده است و از رو به رو شدن با لیونل مسی خوشحال است.
پادکست ورزش سه مربوط به روز چهارم جام جهانی منتشر شد.
تیم فوتبال پاری سن ژرمن درهفته چهارم لیگ یک فرانسه در خانه مقابل موناکو با تساوی ۱-۱ متوقف شد.
خائومه رورس، مدیر شرکت اورفئوس مدیا، که باعث فعال شدن اهرم مالی چهارم بارسا شد، امیدی به بازگشت لیونل مسی به باشگاه کاتالان ندارد.
وین رونی با اشاره به تنه زدن کیلیان امباپه به لیونل مسی از ستاره جوان PSG انتقاد کرده و می‌گوید کسی را با این حد از خود بزرگ‌بینی ندیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ