فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادسازی از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در محدوده این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از آزادسازی هفت هزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده ورجین توسط این اداره خبر داد.
تبریز- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از آزادسازی ۳ هکتار از اراضی زراعی و باغی و اعاده به وضع سابق در این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از ۱۲ هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور، بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.
پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: طی دو مرحله تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده«خجیر» بالغ بر پنج هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در منطقه سوستان لاهیجان گفت: همه آثار تصرف پس از آزادسازی منطقه جمع‌آوری شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تصرف ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در منطقه سوستان لاهیجان گفت: همه آثار تصرف پس از آزادسازی منطقه جمع‌آوری شد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آزادسازی ۲۶۵ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود از سال ۱۳۹۴ تاکنون خبر داد.
مشهد ـ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و ۱۱ هزار و ۳۲۹ متر مربع اراضی متصرفی در استان آزادسازی شده است.
مشهد - رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از آزادسازی بیش از ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در هفت ماه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
شهردار منطقه ۱۹ از آغاز مرحله سوم عملیات میدانی مقابله با زمین‌خواری خبر داد و گفت: ۷۵۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده غیرقانونی آزادسازی و رفع تصرف شد.
شهردار منطقه ۱۸ از اعاده به حالت اولیه ۵۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی در راستای صیانت از حقوق عامه شهروندان که در اغتشاشات اخیر توسط افراد فرصت طلب تبدیل به فضای کارگاهی شده بود، خبر داد.
اصفهان- مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
شهردار منطقه ۱۸ از تخریب ۸ ویلای غیرمجاز و آزادسازی ۱۱ هکتار از اراضی زراعی و باغات در سطح حریم منطقه ۱۸ خبر داد.
شهردار منطقه ۱۸ از آزادسازی بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات این منطقه در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات خبر داد.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آزادسازی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع از اراضی تصرف شده در مناطق تحت مدیریت در یکسال گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۲ گفت: چهار هزار متر مربع از اراضی شهری با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان با تلاش و پیگیری مدیریت شهری منطقه رفع تصرف و آزاد سازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ